Hei!:D

Her kan du presentere deg selv!

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Trådstarter
lassetvedt

Hei!:D

Legg innav lassetvedt » søn 07 mar, 2010

Heisann! :D

Jeg heter Lasse Mejlvang Tvedt. Jeg er 17 år gammel gutt som går på medier og kommunikasjon i Haugesund.
Jeg er ganske ny med 3D og har kommet fram til at etter som jeg har forelsket meg i Adobe After Effects og Motion Graphics, er det på tide å begynne med litt 3D. Jeg har drevet med Adobe After Effects i noen år nå.

Måten jeg har tenkt å lære meg 3D på er sånn som jeg lærte Adobe After Effects, nemlig bruke mange timer med tutorials på internett :) Jeg har allerede fått tips om gode tutorial websider der jeg kan starte min 3D utfordring, vis dere har flere tips er jeg åpen for det. Det ser ut som jeg kommer til å bruke Maya, for på skolen har de allerede license til Maya.

Spørsmål: Er Maya et godt program å starte med :?

Jeg ble kjent med 3Dhue via NorskFilmForum (anbefalt forum vis du er interessert i å lage film).

Jeg håper 3Dhue kommer til nytte vis jeg har noen spørsmål eller trenger hjelp :D
Når jeg er blitt litt bedre med 3D kommer jeg sikkert til å dele forskjellige arbeider og ønske tilbakemelding :)

Jeg gleder meg til å delta i forskjellige diskusjoner og gi tilbakemeldinger (som forhåpentligvis blir lenger når jeg blir bedre kjent med 3d) på forskjellige arbeid. ;)
-Lasse Mejlvang Tvedt

Brukeravatar

DrHawkins
Sted: Egersund

Legg innav DrHawkins » søn 07 mar, 2010

VElkommen :)

Brukeravatar

EinarM
3D/VFX/Concept-artist
3D/VFX/Concept-artist
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav EinarM » søn 07 mar, 2010

Velkommen =) Maya er et ledende produkt i 3d industrien, så absolutt lær det. Ellers 3d studio max. Lær deg gjerne begge eller flere, men siden skolen allerede har lisens på maya så kjør på med det ;)

Brukeravatar

SveinKF
Sted: Karmøy
Kontakt:

Legg innav SveinKF » søn 07 mar, 2010

Velkommen! Kult å se flere lokale folk på forumet. Jeg bor på Karmøy, så ikke så langt unna. Blir spennende å se hva du får til. :)

Brukeravatar

NastyMix
Sted: moss

Legg innav NastyMix » man 08 mar, 2010

Jo, hei på deg og velkommen! :D
"Det er sannsynlig at noe usannsynlig vil skje."

Brukeravatar

tassel
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav tassel » man 08 mar, 2010

Velkommen, Maya er snax'ent det :)