Hei, igjen

Her kan du presentere deg selv!

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Trådstarter
escanive
Sted: Oslo

Hei, igjen

Legg innav escanive » tir 01 sep, 2009

Det er gått to år siden jeg registrerte meg på forumet, siden da har jeg sjelden vært innom, og jeg har ikke postet.

Jeg har tenkt til å bli mer aktiv her fra og med i dag, og syntes derfor det var passende å introdusere meg selv igjen.

Jeg liker matematikk, data og programmering, men det er ikke det eneste; Jeg driver med litt klatring innimellom (skal gjøre mer av det, det er alt for sjelden), i tillegg har jeg nettopp begynnt med sti-sykling (sammen med faren min, ikke noen organiserte greier).

Videre liker jeg også å lage websider, men det eneste jeg har laget for noen andre enn megselv, var kattateateret.no sin side for 2008/2009.

Jeg liker også å drive med digital tegning og maling, samt litt video og animasjon. Jeg har over lengre tid vært litt innom 3d ved flere anledninger uten liksom å komme helt igang.

Mitt mål som medlem på denne siden er å få tilbakemeldinger, først og fremst konstruktiv kritikk (jeg takker ikke nei til ren ros heller :P), på de tingene jeg lager, samt forhåpentligvis å kunne bidra med relevante tanker om det andre har laget.

Edit: Å, også forresten, jeg kjøpte ny PC nylig; Acer Aspire 5536g. Den kom med Windows Vista (æsj!), men som UiO-student som tar et informatikk-fag, fikk jeg Windows 7 Professional RTM (endelig, ubegrenset versjon) gratis :D. Og som nevnt i en annen tråd (http://www.3dhue.com/viewtopic.php?p=62151#62151), så har jeg nå kjøpt Adobe Creative Suite 4 Master Collection - Student Edition, og den skal komme innen 10 dager. Jeg har også en Wacom Intuos3 tablet i A5-format.
Sist redigert av escanive den ons 29 des, 2010, redigert 4 ganger totalt.

Brukeravatar

Misfortune
Sted: Norge, Kolbotn

Legg innav Misfortune » tir 01 sep, 2009

Velkommen skal du være. Hvor i Oslo er det klatrevegg? Fikk susen for det i england :p

Brukeravatar

Zinho
Sted: Kristiansund

Legg innav Zinho » tir 01 sep, 2009

Velkommen!

3dhue
Sted: Slemmestad
Kontakt:

Legg innav 3dhue » tir 01 sep, 2009

Velkommen!

Mathiasbk
Sted: Vestfold

Legg innav Mathiasbk » tir 01 sep, 2009

Velkommen! :D
driver litt med Python selv, kjempe gøy! :)

Trådstarter
escanive

Legg innav escanive » tir 01 sep, 2009

@misfortune: Klatrer mest ute, men Vulkan er bra. Og som student kan jeg trene billig på de ulike Athletica sentrene og et av dem har en bra vegg, skal kjøpe treningskort for neste studielånsutbetaling.

@Matiasbk: Har forøvrig hørt at et eller flere 3d-program(mer) kan scriptes med Python, men husker ikke hvilke(t). Det skal jeg se nærmere på etterhvert.

Brukeravatar

dboydesign
Moderator
Sted: Lillestrøm
Kontakt:

Legg innav dboydesign » tir 01 sep, 2009

Velkommen escanive!

Skal ikke si noe helt sikkert, men kjenner jeg data verden rett så er det nok mulig.

Fant en link her med å lage en bridge trur jeg mellom Python og 3dsmax :)

LINK
3D/VFX Artist
Storyline Studios AS
Storyline Studios

personal:
WEBSITE

Brukeravatar

Athidi
Kontakt:

Legg innav Athidi » tir 01 sep, 2009

velkommen
The right man in the wrong place can make all the difference in the world Mr.Freeman.

So, wake up, Mr. Freeman. Wake up and smell the ashes.

Mathiasbk
Sted: Vestfold

Legg innav Mathiasbk » ons 02 sep, 2009

@Matiasbk: Har forøvrig hørt at et eller flere 3d-program(mer) kan scriptes med Python, men husker ikke hvilke(t). Det skal jeg se nærmere på etterhvert.

Blender gjør det, og det er Blender jeg bruker :)

Brukeravatar

tassel
Kontakt:

Legg innav tassel » ons 02 sep, 2009

Velkommen ;)

Trådstarter
escanive

Legg innav escanive » lør 05 sep, 2009

@dboydesign: Takk for link. Dette var interessant, har lagret bokmerke.

Gå tilbake til «Hvem er du?»