YO!

Her kan du presentere deg selv!

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
LegallyCrazed
Sted: Drammen

YO!

Legg innav LegallyCrazed » tor 11 jun, 2009

Vel hva kan jeg si…. Errrr…… Ferdig med videregående…. . Og emmmm…. Fant ikke noe interessant blant de offentlige universitetene så jeg bestemte meg får å ta et friår for å tjene opp litt møney til privatskole. Jeg er ikke sikker på om 3d er min greie, (prøvde maya trial, men med 128mb ram så kommer man ikke langt for å si det sånn......) men det vil jeg forhåpentligvis finne ut til høsten når jeg går på rødde folkehøgskole. Og etter det blir det evt Noroff eller Idefagskolen, eller back to square one...

Jeg er hovedsakelig en 2d artist,, men da jeg så Davy Jones i Pirates of the caribbean falt jeg pladask for 3d animasjonens underverker.

Her er en liten (Vel teknisk sett stor tegning med tanke på formatet) tegning av Davy Jones. Skulle gjerne ha lagd den i 3D, og benyttet meg av Zbrush som etter det jeg har sett – works wonders.
Vedlegg
MeDavyJones2fg copy.jpg
(345.04 kiB) Lastet ned 1334 ganger

Brukeravatar

Athidi
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav Athidi » tor 11 jun, 2009

hepp og velkommen..
fet tegning.. eneste jeg reagerer på med teginga er at det ligner veldig på hår i panna hans.
zbrush er et rått program.. lykke til
The right man in the wrong place can make all the difference in the world Mr.Freeman.

So, wake up, Mr. Freeman. Wake up and smell the ashes.

Brukeravatar

Misfortune
Sted: Norge, Kolbotn

Legg innav Misfortune » tor 11 jun, 2009

Om du har mad skillz i 2d har du sikkert det samme i 3d. Welcome to the light.

Brukeravatar

dboydesign
Moderator
Sted: Lillestrøm
Kontakt:

Legg innav dboydesign » tor 11 jun, 2009

Velkommen :) Fin tegning, du har ihvertfall streken din inne ;)
Anbefaler Zbrush ja :) Men kan nok være lurt å lære seg et annet 3d program også, 3dmax eller Maya ;)

Du har en fordel med at du har tegnet så mye. Da har du på en måte basicen inne, ser mange dyktige 3d folk som ikke er like flinke på det "kreative" noe jeg ser at du fint klarer :)

Lykke til
3D/VFX Artist
Storyline Studios AS
Storyline Studios

personal:
WEBSITE

Brukeravatar

Ezben
Sted: En øy vest for Bergen

Legg innav Ezben » tor 11 jun, 2009

Velkommen!

Fet tegning av Davy'en =D>
En ting jeg undrer litt på er hvordan klarer du deg med 128 mb ram? sankker vi her om skjerkortet eller hva? Du snakker om a ta et fri år for å tjene penger til privatskole, det er ikke dumt da de koster VELDIG mye penger.. men skal du leke med 3d bør du vurdere ny maskin først da støter du ikke på problemene du vil få på grunn av dårlig hardware.

I disse dagene trenger det ikke koste så veldig mye for en stasjoner maskin som godt egnes til å bruke til 3d arbeid.
The road to success is always under construction.

Brukeravatar

Zinho
Sted: Kristiansund

Legg innav Zinho » tor 11 jun, 2009

Velkommen!
Som de andre sier, Zbrush er et fett program, det har en 2d del og 2,5 + 3d. du vil falle pladask, garantert. Og zbrush4 i august blir det råere.

Brukeravatar

tassel
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav tassel » tor 11 jun, 2009

Velkommen :)

Gå tilbake til «Hvem er du?»