Gutt24Bergen (lolz)

Her kan du presentere deg selv!

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Trådstarter
goofygutt

Gutt24Bergen (lolz)

Legg innav goofygutt » lør 21 feb, 2009

Heisann!

Om det er sånn at jeg må fortelle om meg selv så grrreit, er en kar fra Bergen, utdannet elektriker og har vært med i et band/gruppe og laget musikk noen år med kompiser.

Det som tente gnisten innen 3D var egentlig det at jeg alltid har hatt stor kjærlighet til de gode gamle spillene Little Big Adventure 1 & 2, og ønsket om en 3'er står like solid øverst på ønskelisten hver jul enda, men det så mørkt ut, så jeg tenkte å lære meg 3D ihåp om å kunne være med å lage en Remake eller etterfølger på egenhånd.
Det ble ikke helt slik fordi jeg fort forstod omfanget av å lage spill, og uten masse masse hjelp så ville det bare sette de gode gamle spillene i dårlig lys om det endte opp med et half-ass spill.

Men da var gnisten tent og jeg fortsatte med 3d, surfet nettet etter allt med 3D, DVD hyllen ble plutselig et hakk mer barnslig og jeg kjøpte 3Ds Max Fundamentals fra 3dBuzz og begynte å abbonere på 3D World.

Det meste av tiden har gått med på å følge tutorials, men det som er gjort av egne prosjekter er cd cover til en i gruppen som kalte seg Shift, en 3d modell av firmabilen min(uten texturer) og så gikk noen venner på 3d spilldesign på NITH så jeg hjalp til med noen enkle modeller til "Space shooter" spillene de styrte på med.

Og det var egentlig det, jeg har altså lite erfaring, men nå er det sånn at jeg vurderer å stikke på Noroff og ta 3D fag der, men der igjen så er det et vanskelig valg, jeg har tross alt allerede godt betalt jobb, leilighet og bil, så jeg legger fra meg ganske mye hvis jeg blir student nå, men der igjen er jeg bare 24 og har hele livet forran meg, sikkert ikke dumt å prøve og feile litt, har tross alt noe å falle tilbake på hvis dette ikke skulle være noe for meg =)

Takk for oppmerksomheten til de som faktisk orket å lese hele =D

-E

Bilde 3dBuzz hadde en gammel tutorial om å lage en alien.

Bilde Wireframe av en Berlingo

Bilde Baksiden av cd-coveret, ganske basic geometri ;)

Bilde En reklame for LBA2 (ikke mitt arbeid selvfølgelig)

Bilde Screenshot av Remake av LBA1, jeg har ikke gjort noe der siden jeg knapt nok hadde rørt et 3D program da, men planen var å bidra mest mulig til prosjektet så snart jeg kunne, men så ble prosjektet lagt dødt :(

Bilde simpel modell som NITH gutta kunne bruke i spillene sine når karakterene skulle plukke opp "helse"

Bilde romskip til et Space Shooter spill

Bilde Et bilde fra en av opplæringsprosjektene til 3dBuzz, sikkert mange som kjenner det igjen ;)

Bilde Forsiden av cd coveret

Bilde 3d modell av planeten i LBA spillene. Texturen er original fra spillet, har bare laget en liten sphere med litt paint deform.

Brukeravatar

Zinho
Sted: Kristiansund

Legg innav Zinho » lør 21 feb, 2009

Velkommen skal du være med eller uten ambisjoner :)

Brukeravatar

Kelemvor
Sted: Tønsberg
Kontakt:

Legg innav Kelemvor » lør 21 feb, 2009

Velkommen!

Brukeravatar

Aleks90
Sted: Nordland, Sortland
Kontakt:

Legg innav Aleks90 » lør 21 feb, 2009

Velkommen! :)

Brukeravatar

kbotnen
Sted: Bergen
Kontakt:

Legg innav kbotnen » lør 21 feb, 2009

Hei hei og velkommen.

Godt å se en som erkjenner seg å bergenser, hehe. Du er i en heldig posisjon som kan prøve og feile litt, at du har noe solid å falle tilbake på. Blir spennende å se om du tar 3D fra hobby til ordentlis seriøst :)

-K-

Brukeravatar

D.T

Legg innav D.T » lør 21 feb, 2009

velkommen :)

Brukeravatar

Klobe
Sted: Molde

Legg innav Klobe » lør 21 feb, 2009

Velkommen :)

Brukeravatar

Athidi
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav Athidi » lør 21 feb, 2009

velkommen.. =)
The right man in the wrong place can make all the difference in the world Mr.Freeman.

So, wake up, Mr. Freeman. Wake up and smell the ashes.

Brukeravatar

TomR
Sted: Bergen

Legg innav TomR » lør 21 feb, 2009

Hei og velkommen :)
TomR.

Brukeravatar

larsem8
Sted: Kristiansand

Legg innav larsem8 » lør 21 feb, 2009

Velkommen!
Alle gode ting er 3D

Brukeravatar

severin
Kontakt:

Legg innav severin » søn 22 feb, 2009

Velkommen! :)
<a href="http://3dartist.no">3D Artist</a> - <a href="http://gimpville.no">Gimpville</a>

Brukeravatar

tassel
Kontakt:

Legg innav tassel » søn 22 feb, 2009

Velkommen

Brukeravatar

Tronotrond
Sted: Houston, TX
Kontakt:

Legg innav Tronotrond » søn 22 feb, 2009

velkommen!
TD/Technical Animator, Corporate Marketing - National Oilwell Varco, Houston, TX
Freelance 3D/VFX Artist - Hille3D

Gå tilbake til «Hvem er du?»