Tjolahopp!

Her kan du presentere deg selv!

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

christerb
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav christerb » søn 20 jan, 2008

Hei hei. Ser ut som du har laget kjæresten til mitt ekorn (wip). ;)

Brukeravatar

Trådstarter
Tine Hallre
Sted: Larvik
Kontakt:

Legg innav Tine Hallre » søn 20 jan, 2008

Jammen det er jo det jeg har! Hehehe, jeg har også sett etter Sverdet i Stenen ekornene =) Men har også hentet inspirasjon fra Donald (den filmen med det flyvende ekornet), samt andre Disney filmer som Tornerose og andre steder det dukker opp nusselige, fuzzy, fluffy, små ekorn. Hmm, ble aldri ferdig med det ekornet der, som alle mine andre prosjekter... Er så mye man har lyst til å lage på en gang!!

Oleivh
Sted: Stavanger

Legg innav Oleivh » man 21 jan, 2008

Velkommen :D

Brukeravatar

Knutis
Kontakt:

Legg innav Knutis » man 21 jan, 2008

Hei og Velkommen ja, phett med egen bedrift da...

Noe Kamelåså der eller?
"Gordon, the whole world has been taken over by a race of malevolent aliens. All of humanity is depending on you. Here's a goddamned crowbar."

It's not HD.. it's standard

Brukeravatar

Tronotrond
Sted: Houston, TX
Kontakt:

Legg innav Tronotrond » man 21 jan, 2008

Halla Tine.. På tide du kom hit, hehe :)
Velkommen!
TD/Technical Animator, Corporate Marketing - National Oilwell Varco, Houston, TX
Freelance 3D/VFX Artist - Hille3D

Brukeravatar

Trådstarter
Tine Hallre
Kontakt:

Legg innav Tine Hallre » man 21 jan, 2008

Jeg vil pokkern meg også ha Zelda ikon!! zomg!! *svuuussssh med sverdet* Har nettopp runna Ocarina of Time (yeye, jeg vet det var på tide =) Begynte på Majora's Mask, men ble forbanna på at de har ødelagt hele save-systemet, og kan ikke si jeg liker deja vu og gjøre ting ørti børti ganger, så nå har jeg boikotta Majora's Mask, i påvente av et nytt Zelda spill...

Og jau, var på tide at jeg somla meg inn på forumet. Har vært lat, skal innrømme det.

Brukeravatar

tassel
Kontakt:

Legg innav tassel » man 21 jan, 2008

Velkommen :wink:

pgrundet
Sted: Kristiansand

Legg innav pgrundet » man 21 jan, 2008

Arrr, husker jeg og pappa alltid spilte Zelda sammen da jeg var hos han i helgene da jeg var liten. Det var kos :D

Har igrunn aldri lagt merke til at Tronotronds avatar er Zelda :P haha

Brukeravatar

Aleks90
Sted: Nordland, Sortland
Kontakt:

Legg innav Aleks90 » man 21 jan, 2008

btw... bilen var nice :D

Brukeravatar

Fekke
Sted: Sandefjord

Legg innav Fekke » tir 22 jan, 2008

Det er ikke Zelda!! Det er Link :P
Har ikke fått runda Ocarina of Time selv :( Men Majoras Mask er skikkelig merkelig :D

Likte forresten stilen på hjemmesiden :)

Brukeravatar

Trådstarter
Tine Hallre
Kontakt:

Legg innav Tine Hallre » tir 22 jan, 2008

btw... bilen var nice

Det er en Renault Alpine A110 fra 1977. Drømmebilen min. Lagde det bildet der som en julegave til "sjaffør'n" min. Jeg er nemlig så griseheldig at jeg er kartleser i drømmebilen! Begynte med at jeg jobba i sekretariatet på billøp, med resultatlister og slikt. Holdt øye med Alpinen, hver gang den var med i et løp, tok jeg ørten bilder av den. Plutselig en dag spurte eieren om ikke jeg ville prøve meg som kartleser? =P~ Vi samarbeidet skikkelig bra, og har kjørt sammen siden. Det blir Monte-Carlo på meg nå om en uke, jeg gleder meg som en unge! Vrooom vrooom i alpene er gøøøøøøøøøøøy!!

Dere kan heie på meg og holde øye med resultatene på
http://www.acm.mc/rmch/rmch_main.php

Det kommer opp resultater der etter hver etappe. Selve løpet er 31.jan til 6.feb.

Brukeravatar

TomR
Sted: Bergen

Legg innav TomR » tir 22 jan, 2008

Hei og velkommen :)
TomR.

Brukeravatar

Hvit_Ravn
Sted: Jørpeland/Stavanger

Legg innav Hvit_Ravn » tir 22 jan, 2008

Velkommen.

Man har ikke spilt Zelda før man har spilt igjennom Zelda: A link to the past (til SNESS). Løp og kjøp :)
Keep moving forward

Brukeravatar

Tronotrond
Sted: Houston, TX
Kontakt:

Legg innav Tronotrond » tir 22 jan, 2008

Årh.. misunner deg som en unge på Monte Carlo .. (Jeg ville såklart vært sjåfør da.. :P) Du får ha masse lykke til! :)

Her åpner de snart en av rundebanene for testkjøring to ganger i måneden. Tenkte å ta turen dit og se hva bimmeren er god for når det åpner.
TD/Technical Animator, Corporate Marketing - National Oilwell Varco, Houston, TX
Freelance 3D/VFX Artist - Hille3D

Brukeravatar

Trådstarter
Tine Hallre
Kontakt:

Legg innav Tine Hallre » tir 22 jan, 2008

Jeg hadde aldri i livet turt å være sjåfør... Er du klar over hvordan veistandarden er?? Etappene består kun av hårnåler, med en og annen slette her og der, slik at vi kanskje har mulighet til å ta igjen litt på tida. Mister i gjennomsnitt 2-4 sekunder PER sving, så det hender vi ligger langt bak idealtiden. Veiene er så smale at det ikke engang er plass til å møte en scooter. Vi kjører full pupp gjennom trange landsbyer, hvor folk står i hvert kryss og vinker klarsignal hvis det ikke kommer biler imot. Apropos biler imot, INGEN av veiene vi kjører på er sperret, og jeg skal love deg du driter i buksa om du møter på en varebil rundt en sving. De franskmennene som tør å kjøre mot kjøreretningen, med 350 resultat-kåte gærne sjåfører mot seg, er ikke vel bevart.

Så nei, jeg klarer meg lenge med papirarbeidet, og foretrekker igrunn å kikke så mye som mulig ned i roadboka på de verste etappene. Jeg stoler fullt og helt på at sjåføren min er dyktig, han kjenner både bilens og sine egne grenser, og tøyer dem aldri mer enn det som er mulig.

Hvis vi skulle fyke utafor en av veiene på toppen av alle hårnålene kan vi diskutere i et helt minutt om hvem som har skylda før vi treffer bakken. Franskmennene har ikke hørt om autovern nemlig. I 2006 var det en bil som stod midt på en lang slette, helt totalvrak. Mange lurte på hvordan de hadde klart å vrake bilen akkurat DER?!? -Den hadde kommet ovenfra...

Men når alt skal oppsummeres har jeg kun vært ordentlig redd en gang under et løp. Da mistet vi veigrepet, fikk en liten sleng på bilen, som gjorde at jeg kunne se 300m rett ned under meg. Jeg følte at jeg satt utenfor veien. Det er rart hvor mye man rekker å tenke på så kort tid. Jeg oppsummerte at det ikke var noen trær eller busker i skråningen til å hindre oss fra å rulle helt til bunnen av dalsøkket. Jeg kikker over meg i bilen, og studerer buret ekstra nøye. Burene i Renault Alpiner er bare halvbur, og stanga over hodet mitt var så langt bak at den sannsynligvis ikke ville gi store nytten. I Historisk rally er det ikke påbudt med hjelm og flammesikre drakter, så en ekkel tanke om hvor pen jeg ville sett ut etter en rull snek seg innom hodet mitt, før jeg fikk skjøvet den til side mens jeg sank så dypt ned i setet som jeg kunne. Henning fikk ikke akkurat noen noter under den slengen, jeg ble musestille og lot Henning få kontroll over bilen igjen. Vi var ikke spesielt høye i hatten etterpå.

Jeg har mange historier, blant annet om hvordan man kjører forbi Stratoser på slike smale, franske, isete veier (aner dere hvor jævla bred en Stratos er?), men det får jeg ta en annen gang. Jeg lover å poste noen nye, saftige historier fra årets løp når det er vel overstått!
Vedlegg
Hårnåler.jpg
(369.38 kiB) Lastet ned 4162 ganger

Gå tilbake til «Hvem er du?»