Ivan S. (infernus/Bluelight)

Her kan du presentere deg selv!

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Anders
Sted: Sør-Trøndelag
Kontakt:

Legg innav Anders » tir 13 feb, 2007

Synes prosjektet ditt høres spennende ut, faktisk så spennende at jeg tror jeg skal se nermere på teorien selv 8-) Å bryte molekylbindinger ved hjelp av rett frekvens er jo ikke noe ukjent faktum, men atombindinger? Har aldri hørt om noen som har gjort det før! All credit til deg hvis du lykkes med å få energiutvinning som utligner (med overskudd) tapet. Det er jo samme problem i fusjon. Det går rett og slett med mer energi i prosessen for å skape energien enn det den gir.
Det er derfor jeg har mine tvil. De bruker vanvittig mye penger på fusjon som bla den nye reaktoren ITER. Vi snakker milliarder, så hvorfor skulle de da ikke kunne satse på prinsippet du sikter til?

Og angående rust i motoren osv. Hvorfor satse på en vanlig forbrenningsmotor? Jeg ville prøvd med brenselcelle i og med at den er mye mer energieffektiv, relativt enkel å lage og eliminerer problemer som rust. Den er også helt stillegående (med unntak av el-motoren som kreves for å drive bilen). Har selv lagd en veldig enkel brenselscelle med etanol. Produserte nesten 2V 8-) Alt dette sett at det blir produsert H2 og O2 i reaksjonen (du snakket noe om hydroksid, OH).

Men stilig prosjekt og ønsker deg lykke til mann :D

TriX3

Legg innav TriX3 » ons 14 feb, 2007

Velkommen ;D

Brukeravatar

Aleks90
Sted: Nordland, Sortland
Kontakt:

Legg innav Aleks90 » tor 15 feb, 2007

Velkommen hit :D

Brukeravatar

Trådstarter
Bluelight
Sted: Hamar (Norge)
Kontakt:

Brensel celle..

Legg innav Bluelight » ons 03 okt, 2007

Hallo!

Takk for kule innlegg, men jeg har nok ikke økonomi til og kjøpe brenselceller. Jeg kom riktignok i kontakt med en som har jobbet i USA's ledende brenselcelle produsent, så jeg ser lys i tunellen.. Trenger også en kraftig elektromotor (for bil) og denne er jo "litt" dyr!

Og grunnen til at folk ikke tror det er mulig, er fordi menneskeheten manipuleres, og holdes vekk fra sannheter. Så det man burde gjøre er og spørre seg selv når man kommer borti fakta som umuliggjør ting. For i virkeligheten kan det hende det faktisk er eklere og få til enn de metodene vi i dag bruker.. Så er det jo også slik at forskningen ikke går utenfor visse rammer og regler, pluss at de vet at de mister jobben hvis de finner opp noe som faktisk sprer masse sannhet. Og bygger man noe som produserer gratis energi, kommer oljefolk og regjering etter deg med agenter kledd i sort!

Så det er mange grunner til at ting er som de er.. Jeg gleder meg riktignok til at vi avskaffer dagens pengesystem (dette skjer snart), og samfunnet igjen blir selvforsynt.. Og hvor sannhet råder (nå er menneskene manipulert og kontrollert med frykt og dis-informasjon, men vi er i ferd med og våkne opp). :)
Bluelight

Brukeravatar

skabear
Sted: San Francisco
Kontakt:

Legg innav skabear » ons 03 okt, 2007

Revolusjon!
flickr

"Good artists copy, great artists steal."
- Pablo Picasso

Brukeravatar

Trådstarter
Bluelight
Sted: Hamar (Norge)
Kontakt:

Legg innav Bluelight » tor 12 nov, 2009

Ha ha! Jeg er tilbake..

Først må jeg beklage at jeg forsvant.. Synes dette nettstedet er fantastisk..
Men jeg fikk litt psykiske problemer med noen vesner fra en høyere dimensjon, og når de plaget meg måtte jeg legge meg inn på Aker psykiatriske.. Så havnet jeg på Avd. for førstegangs psykoser, også på Gaustad.. Så nå har jeg gjort runden, hi hi..

Har registrert 3ds max 9 student versjon, så nå må jeg lære..!
Bluelight

bonedaddy
Sted: knarvik

Legg innav bonedaddy » fre 13 nov, 2009

hmmm..seriøst? Du må i hvertfall ha lykke te..:)
The object of art is to give life a shape, shakespear

Gå tilbake til «Hvem er du?»