Cameron X-Com

Her kan du poste ferdige arbeider for kommentarer. YouTube og Vimeo.

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Trådstarter
hardrock_ram
Sted: Kristiansand

Cameron X-Com

Legg innav hardrock_ram » ons 03 des, 2014

LINK

Animasjon av kontrollstol fra Cameron i Kristiansand :)
if your not living on a killing ground, you better make your own

Brukeravatar

Tronotrond
Sted: Houston, TX
Kontakt:

Legg innav Tronotrond » ons 03 des, 2014

Stilig! Synes det var mye bra her, jeg. Filmatisk sett fin. Ikke over the top og nokså stilren. Fint tempo og passer bra med musikk klipp.

Noen shadere så kanskje litt flate ut, men nå har jeg aldri sett stolen i virkeligheten heller.. :)

Bra jobba! Hvor mange er dere som lagde denne?
TD/Technical Animator, Corporate Marketing - National Oilwell Varco, Houston, TX
Freelance 3D/VFX Artist - Hille3D

Trådstarter
hardrock_ram
Sted: Kristiansand

Legg innav hardrock_ram » ons 03 des, 2014

Takk for det :)
Bare meg som har jobbet på denne. Tror det kan være snakk om ca. tre ukers arbeid fra modellen kom fra NorSap. Jeg flytter mer og mer over fra 3dsmax til Nuke nå, så da går ting raskere :). Pluss at jeg begynner å få et lite lager av script som tar unna en del arbeid ...

Det er muligens arbeidet i Nuke som har fått shaderne til å se litt flate ut ... Jeg prøver å ta vare på variasjoner i materialet, men på et par av klippene måtte jeg forandre ganske mye på fargene. Det er også en halvbra studiorender i utgangspunktet, så materialene har ikke allverdens å reflektere. Men baksiden av setet og overflatene skal være matte i virkeligheten altså.

Nå har endelig arbeidsstasjonene jeg har mast på i flere måneder kommet også, så da blir det vei i vellinga på framtidige prosjekter. 160 000 NOK pr maskin, før moms :D . Men det var ikke lite krangling som måtte til for å få dem heller :P
if your not living on a killing ground, you better make your own

Gå tilbake til «Ferdige arbeider animasjon»