SMB - Schoolreel 2013

Her kan du poste ferdige arbeider for kommentarer. YouTube og Vimeo.

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
SandboxMakebelieve
Kontakt:

SMB - Schoolreel 2013

Legg innav SandboxMakebelieve » man 10 jun, 2013

Min "eksamen" om du vil. En enkel schoolreel som showcaser diverse arbeider fra Januar i år. Dere har jo sett alt før, men sangen er jo litt fin, om ikke annet :)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=GaBZZEH0lj0[/youtube]

Brukeravatar

Guilemo
Sted: Viborg, Denmark
Kontakt:

Legg innav Guilemo » man 10 jun, 2013

Flott! :) Sidn det er en school reel- er dette kanskje annerledes, men jeg ville helt klart hatt en epost of telefon-nummer på den første sliden. Jeg ville og avsluttet med den samme siden og, slik at arbeidsgivere har muligheten til å vite nøyaktig hvordan man kontakter deg.

Ellers er det fantastisk flott arbeid! Hvor går du på skole?
- Henning Sanden

Portfolio

Art-blog

henning.sanden[at]gmail.com

Brukeravatar

Trådstarter
SandboxMakebelieve
Kontakt:

Legg innav SandboxMakebelieve » man 10 jun, 2013

Tusen hjertelig :)

Det er et godt tips. Jeg kommer nok til å lage en litt mer oppdatert versjon som skal være den offisielle showreelen. Denne skal egentlig bare være for lærere og sensorers øyne til å bedømme prestasjonsnivået fra Januar til Juni i år, og inneholder bare arbeider fra disse månedene.

Har nå fullført 3 år på noroff. Har gått 1 år 3D Design og animasjon, 1 år spilldesign og nå 1 år 3D film. Hadde det ikke vært for at jeg allerede har 300k i studielån skulle jeg gjerne tatt en bachelor fra The Animation Workshop også...

Mente å kommentere på showreelen din, forresten, men det gikk i glemmeboken. Utrolig fine arbeider du har, uansett. Stilige, utenfor-boksen-characters med høy level finish. Inspirerende!

Gå tilbake til «Ferdige arbeider animasjon»