Bacheloroppgave - Transformers

Her kan du poste ferdige arbeider for kommentarer. YouTube og Vimeo.

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Trådstarter
fakez

Bacheloroppgave - Transformers

Legg innav fakez » man 02 jul, 2012

Hei!

Veldig usikker på om dette bør gå under ferdige arbeider eller under "Work in progress" siden jeg føler at det er mye mer igjen å gjøre med dette prosjektet før jeg kan si meg helt ferdig. Men starter med å poste det her, så får vi se hvordan det går.

I november-desember i 2011 startet jeg og planlegge min bacheloroppgave i digital medieproduksjon som jeg gikk ved Høgskolen i Hedmark, avdeling Rena. Jeg bestemte meg for at jeg ville fokusere på 3D og vfx som jeg finner veldig interessant istede for å lage film, slik som alle andre gjorde =p

Da startet jeg på et prosjekt hvor jeg ville designe, modellere, animere og comp'e en transformer. Jeg allierte meg med Helmet AS i Trondheim, hvor jeg var i praksis i løpet av denne tiden, og der fikk jeg lånt et RED One kamera med GF QuadDolly. Fikk tatt noen gode bilder i Trondheim med hjelp av Øystein Moe og Aleksander Somma.

Etterhvert ble resultatet slik:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ZIX3MfOoB8o[/youtube]

Som sagt, arbeidet er ikke ferdig enda. Jeg skal fjerne noen trackmerker blant annet. Mye uferdig her enda. Men på grunn av at jeg føler meg ferdig med mesteparten av prosjektet, og det kun er noen (en del) fixups som skal gjøres, så poster jeg dette i "Ferdige arbeider".

Skal komme med noen work in progress bilder senere om det er interesse for det...?

Gå tilbake til «Ferdige arbeider animasjon»