Daniel Odland -- Semesteroppgave 2012

Her kan du poste ferdige arbeider for kommentarer. YouTube og Vimeo.

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Trådstarter
danielodland

Daniel Odland -- Semesteroppgave 2012

Legg innav danielodland » ons 13 jun, 2012

Da var semester levert. Har produsert mye mer enn dette, men fikk det ikke rendret før innlevering. Da jeg så at det ikke kom til å gå valgte jeg å lage en presentasjon av karakteren istedet med de renderne som var klare.

Vil gjerne høre hva dere mener her. Jeg har selvsagt mange meninger selv om hva som funker og ikke funker men er spent på hva dere tenker.

Husk HD =)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=yBttUKMcNns&feature=youtu.be[/youtube]

Brukeravatar

Drakon
Sted: Sandnes
Kontakt:

Legg innav Drakon » ons 13 jun, 2012

Skulle gjerne sett mer detaljer, overflaten ser smooth og nesten litt selvlysende og fuzzy ut. Og så ser han litt ubalansert ut. Liker føttene mest
Don't let the fire fade!

Trådstarter
danielodland

Hei, takker for respons.

Overflaten er for smooth. Neste gang sculpter jeg mer detalj inn. Fuzzyheten har jeg ikke tenkt på før. Du har rett , det ser litt rart ut. Selvlysende kan kanskje være fordi han har en bakgrunn som ikke passer perfekt? Er ikke sikker.

Han ser ubalansert ut fordi han ikke er helt balansert =) Han er en zombie, og de går ofte litt krøkete i følge mine kilder ;)

Takker for tilbakemeldinger, jo flere av de jeg får jo bedre blir neste prosjekt =)

Brukeravatar

Drakon
Sted: Sandnes
Kontakt:

Legg innav Drakon » ons 13 jun, 2012

No problem, det jeg mente med ubalansert var at han så ut til å holde på å tippe over. Man kan stå krøkete og fortsatt holde balansen, kunne gjerne gjort han enda mer krøkete med å bøye ryggen vekk fra retningen han holder på å tippe.
Don't let the fire fade!

Trådstarter
danielodland

Jepp skjønner hva du mener. Det kunne jeg gjort. Jeg brukte meg selv som referanse til posituren, prøvde å stå "zombie-aktig" men det fins nok bedre poser jeg kunne valgt enn den jeg har.

Brukeravatar

Dunkejudas
Sted: Tjøme, Vestfold
Kontakt:

Legg innav Dunkejudas » ons 13 jun, 2012

Gøy å se breakdownen! :)
Så no' progressbilder for en stund siden på bloggen din, og det er moro å se alt samla.

Jeg tok meg friheten til å gjøre en paintover av zombien din. Mer for å teste ut og se hvordan en annen versjon ville blitt enn noen riktig løsning. Zombier kan jo være så mangt :)

Bilde

Mye av det er jo ting som fort blir tricky å gjøre i 3d, og proporsjonene blir fort ganske endra, da.

Trådstarter
danielodland

Takker for paintover og feedback, Simon! Jeg tror min største svakhet når jeg konstruerer en modell er at jeg ikke pusher ting nok. Alt er for flatt og døllt, både silhuett og detalj. Men ikke neste gang! Neste gang blir det bra! :D/

Gå tilbake til «Ferdige arbeider animasjon»