Wanker on Weed - The search for green

Her kan du poste ferdige arbeider for kommentarer. YouTube og Vimeo.

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
Chibini

Wanker on Weed - The search for green

Legg innav Chibini » fre 11 mai, 2012

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=lf5SmDkTIv4[/youtube]

Jeg ønsket å lage en tullete animasjonsfilm hvor jeg fikk testet ferdighetene mine innen animasjon før jeg fullførte den vidregående skolen, så jeg lagde en film om en stoner som leter etter browniesene sine. Modelleringen, tekstureringen, animasjonen osv. ble gjort på ca. 6 uker, ved siden av skolen.

Følte for å legge den ut nå som den endelig er ferdig.

Brukeravatar

Teetime
Kontakt:

Legg innav Teetime » fre 11 mai, 2012

Gratulerer med første kortfilm ferdig=) (Hvis dette var den første) Kult at du har tatt deg tid til å gjøre dette ved siden av videregående! Du har sikkert lært masse om 3d og hvordan det er på lage en kortfilm. Dette er jo en kjempegod start til å begynne utdannelsen innen faget! Fortsett med å lage stuff, så vil du ligge godt ann etter kort tid=)
Petter Burhol
Produsent
Goldbox AS
www.goldbox.no

Brukeravatar

Trådstarter
Chibini

Glad du likte det! Det er riktignok ikke den første jeg har laget, men er nok den første hvor det ikke er noen ekstreme tekniske feil som drar ned kvaliteten drastisk.

Jeg ønsker å jobbe som animatør i framtida, og jeg vet hvor krevende den bransjen kan være. Tenkte derfor at det kunne være bra å starte tidlig. Starter nok på Idefagskolen eller noe lignende etter at jeg har fullført et år i forsvaret.

Brukeravatar

Teetime
Kontakt:

Legg innav Teetime » fre 11 mai, 2012

Godt tenkt! Men ja, Du må bare fortsette med dette=) så når du nok målet ditt en dag;)
Petter Burhol

Produsent

Goldbox AS

www.goldbox.no

Brukeravatar

Guilemo
Sted: Viborg, Denmark
Kontakt:

Legg innav Guilemo » fre 11 mai, 2012

Chibini skrev:
Jeg ønsker å jobbe som animatør i framtida, og jeg vet hvor krevende den bransjen kan være. Tenkte derfor at det kunne være bra å starte tidlig. Starter nok på Idefagskolen eller noe lignende etter at jeg har fullført et år i forsvaret.

Om du ønsker å jobbe som animatør vil jeg sterkt anbefale deg The Animation Workshop i Danmark. Her får du en 3.5 års Bachelor utdannelse til lavere pris enn ett år på Idefagskolen og du kommer til å bli meget solid på karakteranimasjon, langt mer solid enn noe du får i Norge.

Character Animation på Anim Work
- Henning Sanden

Portfolio

Art-blog

henning.sanden[at]gmail.com

Brukeravatar

Trådstarter
Chibini

Takker for tipset, skal sjekke det ut.

Brukeravatar

Guilemo
Kontakt:

Legg innav Guilemo » fre 11 mai, 2012

Anytime. Tre kortfilmer fra skolen som er verdt å få med seg. Utmerket CG og animasjon i dem.

Space Stallions

Saga of Biorn

Backwater Gospel
- Henning Sanden

Portfolio

Art-blog

Brukeravatar

FXdal
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav FXdal » lør 12 mai, 2012

Hvordan er utdanningen på andre område en animasjon Henning. Lærer dere noe særlig 3D og forbereding av modeller for animasjon?
Er veldig imponert over det som har kommet ut av den skolen de siste årene, men de virker veldig animasjons orientert.
Øyvind Fiksdal
http://www.fxdal.com

Brukeravatar

Mikademius
Sted: Oslo, Norge
Kontakt:

Legg innav Mikademius » lør 12 mai, 2012

Animation Workshop underviser i alt fra konsept, storyboard, fargeteori, tegning, filmmanking og alle aspekter innen 3d. Selv underviser jeg i modellering der nede en til to ganger i aaret og det er veldig gjennomfoert med laerere fra store firma der ute, bl.a. Pixar og Dreamworks.

Chibini, gratulerer med fullfoert kortfilm. Mye bra potensiale her. Du sier det er mest animasjon du vil jobbe med, men jeg anbefaler deg aa lese litt paa filmteori og for jeg ser at du har talent her. Modeller, texturer og lyssetting trenger en del jobb, men man maa begynne et sted og. Ta med deg dette du har laert her med deg til din neste produksjon :)
Martin Andersson | COO - The Floor Above AB. | Line Producer - Qvisten Animation www.thekove.com | www.animation-hut.no

Brukeravatar

Guilemo
Kontakt:

Legg innav Guilemo » søn 13 mai, 2012

johnblunt skrev:Hvordan er utdanningen på andre område en animasjon Henning. Lærer dere noe særlig 3D og forbereding av modeller for animasjon?
Er veldig imponert over det som har kommet ut av den skolen de siste årene, men de virker veldig animasjons orientert.

Ville folk vært interessert i om jeg startet en egen tråd om AnimWork? Føler mange her kunne vært interessert i skolen, og det er lite info om den i grunn.
- Henning Sanden

Portfolio

Art-blog

Gå tilbake til «Ferdige arbeider animasjon»