Neil the Gnome - Showreel (2011/2012)

Her kan du poste ferdige arbeider for kommentarer. YouTube og Vimeo.

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Trådstarter
toreat
Kontakt:

Neil the Gnome - Showreel (2011/2012)

Legg innav toreat » tor 10 mai, 2012

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=JFH0wOTtuCA&feature=relmfu[/youtube]

Hei, mitt navn er Tore Thoresen.
Dette er min Showreel for et nylig gjennomført GruppeProsjekt på linjen (BA) Creative Digital Media ved Teesside University i Middlesbrough.
Denne videoen er ikke selve prosjektet, men inneholder kun mitt bidrag.

Jeg har hatt flere forskjellige typer arbeidsoppgaver, noe som var en nødvendighet for å fullføre prosjektet. Der er altså noen ting jeg føler meg mer stødig på enn andre.

Gjerne kom med kritikk.
Ikke at jeg er så glad i å bli kritisert for alt mulig ..så er ikke nødvendig å overkjøre meg helt :p
..men jeg vil gjerne utvikle mine ferdigheter, så da setter jeg pris på konstruktive tilbakemeldinger.
Jeg ønsker kanskje spesielt feedback på tegning og animasjon (selv om kvaliteten på filmen kanskje gjør det litt vanskelig å vurdere tegningene mine) også kan det være moro om noen har noe tips til videre arbeid med konsept/historie :)

Selve filmen Neil the Gnome har gruppen min og jeg avtalt å sende inn til div. festivaler før den postes på nettet.

Filmens Plott: Den sure gamle nissen Neil får besøk av sitt ukjente barnebarn. Han prøver på alle måter å bli kvitt den ubudne gjesten, men ender opp med selv å bli rundlurt og kastet ut av sitt eget hus.

Jeg skrev bare et førsteutkast før historie/manusoppgaven ble tatt over av en annen, men selve konseptet var min idé og jeg har vurdert å gå videre og lage tegneserie ut av det.

Gå tilbake til «Ferdige arbeider animasjon»