Samsung Galaxy II - Transform

Her kan du poste ferdige arbeider for kommentarer. YouTube og Vimeo.

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
v@la
Sted: Porsgrunn
Kontakt:

Samsung Galaxy II - Transform

Legg innav v@la » ons 11 jan, 2012

Hepp!

Er så lenge siden jeg har postet noe arbeid her nå at man nesten skulle tro det bare renner sand ut av kabinettet mitt.. MEN! Jeg jeg jobber med 3D daglig, men det er stort sett kunderelaterte ting som jeg heller vil hive inn i reelen min isteden for poste stykkvis. Dette er IKKE gjort for noen kunder. Kun for å gjøre noe som ikke er jobb relatert. Det jeg er mest fornøyd med er at det kun er brukt 3.5 timer fra start til slutt. Ellers er det ikke veldig spennende..

[vimeo]http://vimeo.com/34891355[/vimeo]

:)
3D Designer / Animatør
www.mediateam.no
www.3dvala.com

Brukeravatar

Tormem
Sted: Olso
Kontakt:

Legg innav Tormem » ons 11 jan, 2012

Smooth!!

Brukeravatar

EinarM
3D/VFX/Concept-artist
3D/VFX/Concept-artist
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav EinarM » ons 11 jan, 2012

Veldig kult =) og imponerende kort tid du har brukt =) Kan absolutt relatere til det med å poste lite arbeid. Blir ikke så mye 3d utenom jobben

Brukeravatar

Trådstarter
v@la
Kontakt:

Legg innav v@la » ons 11 jan, 2012

EinarM skrev:Veldig kult =) og imponerende kort tid du har brukt =) Kan absolutt relatere til det med å poste lite arbeid. Blir ikke så mye 3d utenom jobben

Takk for det. Den korte tiden skylder delvis at jeg har jobbet ganske mye med denne type reklame i det siste, så denne måten å jobbe på ligger godt i fingrene.. :) Litt av moroa her er jo at det er svært enkelt og kjapt, og resultatet kan bli "en reklamefilm verdig"

:)
3D Designer / Animatør

www.mediateam.no

www.3dvala.com

Terron

Legg innav Terron » tor 12 jan, 2012

Skikkelig imponerende :)
Og at du har brukt så kort tid på dette er jo enestående.

Er selv helt ny i faget og holder på å studere ved Norofff som webstudent i deltidsstudiet første året, så det er jo moro å se hva man kanskje kan få til en dag. Her er det bare å fortsette å jobbe hardt ser jeg :wink:

Er i alle fall veldig imponert

Brukeravatar

Trådstarter
v@la
Kontakt:

Legg innav v@la » tor 12 jan, 2012

Terron skrev:Skikkelig imponerende :)
Og at du har brukt så kort tid på dette er jo enestående.

Er selv helt ny i faget og holder på å studere ved Norofff som webstudent i deltidsstudiet første året, så det er jo moro å se hva man kanskje kan få til en dag. Her er det bare å fortsette å jobbe hardt ser jeg :wink:

Er i alle fall veldig imponert

Jeg var selv 3d webstudent hos Noroff for en tid tilbake (tror det var i 2001) så da er vel jeg kanskje et levende bevis på at det går an.. Sånn etterhvert.... ;)
3D Designer / Animatør

www.mediateam.no

www.3dvala.com

Brukeravatar

FXdal
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav FXdal » fre 13 jan, 2012

Fin den v@la! Hva med en liten slowdown så jeg får tid til å se om jeg kan røpe noen av triksa ;)
Øyvind Fiksdal
http://www.fxdal.com

Brukeravatar

Trådstarter
v@la
Kontakt:

Legg innav v@la » man 16 jan, 2012

johnblunt - Det er ingen hemmeligheter på gang her :) Tlf er delt opp i 10 biter som er linket i et hierarkier så animert i riktig rekkefølge + en kamera animasjon. Så renderet ut beuty pass + AO pass. Dett er kompet i AE, så speilet jeg beuty passet i AE, kjørte på directional blur for å blurre ut den fake refleksjonen, så litt mer komping på farger og stil..

Tadda! :)
3D Designer / Animatør

www.mediateam.no

www.3dvala.com

Gå tilbake til «Ferdige arbeider animasjon»