Demoreel - animasjon

Her kan du poste ferdige arbeider for kommentarer. YouTube og Vimeo.

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Trådstarter
Pivit

Demoreel - animasjon

Legg innav Pivit » tor 10 nov, 2011

Hei.

Tenkte jeg skulle vise frem reelen min nå som den er satt sammen igjen. Virker som lyden er litt i usync, men det får man rette på ved en annen anledning.

[vimeo]http://vimeo.com/31805139[/vimeo]

Christian

Pjack
Sted: Middlesbrorough
Kontakt:

Legg innav Pjack » tor 10 nov, 2011

Hei

Likte veldig godt animasjonene dine, men med tanke på reel-en så går det litt sakte, hvis endrer litt på pacingen der noen klipp med små animasjoner kunne vært klippet litt kortere. Likte spesielt godt han fyren som løfter en kasse, veldig bra vekt! :)

Brukeravatar

SveinKF
Sted: Karmøy
Kontakt:

Legg innav SveinKF » tor 10 nov, 2011

Mye bra her, Christian!
Det jeg lurer på er hvorfor har du gjort det slik at klippene er mindre enn selve videoen. Altså, at det blir så mye svart rundt p.g.a. det. Du kan kanskje også rendre/playblaste ting slik at det er samme format og størrelse. Da får reelen din med engang en mer helhet følelse.

Trådstarter
Pivit

Legg innav Pivit » fre 11 nov, 2011

Takk for the Pjack.

Svein: Klippene er fra forskjellige "perioder" hvor noe ble animert i widescreen og noe i 4:3 format og ved å da endre formatet på de tror jeg blir litt bortkastet med tanke på at de er staget for det spesielle formatet. Det med at det er mye svart rundt er dårlig / gamle redigeringskunnskaper. Men jeg finner nok ut av det med google, så jeg kommer til å sette den sammen på nytt og prøver da å få til lyden litt bedre på klippene.
Takk for tilbakemeldinga, skal få gitt den en liten overhaling.

Har det mye å si når noen av klippene er i 24 frames mens andre er i 23,756 (eller noe sånt) frames og da rendre alt ut i 24 fps?

Takk,
Christian

Gå tilbake til «Ferdige arbeider animasjon»