Battlefield 3 ranked server for 3D/VFX/CG interesserte ?

Alt omkring spillutvikling inn her.

Moderatorer: Athidi, Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

tassel
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav tassel » tir 13 sep, 2011

Dette kunn jeg godt vært med på, men kjenner jeg meg selv rett så blir det vel lite spilling pga. unger å slikt. :sad:

Brukeravatar

Trådstarter
kimblarsen
Kontakt:

Legg innav kimblarsen » fre 16 sep, 2011

Kult å høre at interessen er tilstede!! Spiller endel BFBC2 på PS3 i påvente av n PC og BF3 (jeg er kimbl på PSN om noen andre er på).

Da går det mot bestilling av en BF3 32 server :D men først bestilling av ny PC. håper på GTX 580 kort men tror ikke jeg går or SLI løsning.

Synspunkter på hv som er råeste grafikkort nå for PC? Jeg tenderer mot Nvidia pga dårlig erfaring med støyende ATI kort men er ikke "religiøs"...

Kim
Kim Baumann Larsen : Director : Digital Storytelling : www.digistorytelling.com

Brukeravatar

OlaHaldor
Sted: Rykkinn
Kontakt:

Legg innav OlaHaldor » lør 17 sep, 2011

Herlig! Dere kan regne med minst én colorist på serveren ;)

Etter to uheldige erfaringer med ATI er jeg nok blitt religiøs nVidia-bruker. Pr. dags dato har jeg et middelmådig (men overraskende ytelse vs. prisen) GTX 560ti. GTX 580 er vel å foretrekke vil jeg tro.
Generalist @ Qvisten

Brukeravatar

Tronotrond
Sted: Houston, TX
Kontakt:

Legg innav Tronotrond » lør 17 sep, 2011

Sverger også til nVidia pga. tidligere dårlige efaringer med ATi. Men(!) jeg vil tro at ATi er kvitt de fleste problemene de har hatt og både toppkortene til nVidia og ATi er bra. Jeg tror ikke det har mye å si hva du går for. In game skiller det kanskje 3-4fps mellom korta med samme instillinger.
TD/Technical Animator, Corporate Marketing - National Oilwell Varco, Houston, TX
Freelance 3D/VFX Artist - Hille3D

Brukeravatar

tassel
Kontakt:

Legg innav tassel » lør 17 sep, 2011

Jeg holder meg også til Nvidia etter å ha hatt et par dårlige opplevelser med ATi tilbake i 2000-2005, men skal ikke slakte ATi av den grunn.

Brukeravatar

tassel
Kontakt:

Legg innav tassel » man 14 nov, 2011

Hei Kim,

Skjer det noe her eller? Jeg har fått meg BF3, så jeg er med om det blir noe av :)

Brukeravatar

Saihtam
Sted: Sunde, Kvinnherad, Hordaland, Norway

Legg innav Saihtam » tir 15 nov, 2011

Har kjørt gjennom SP, men ikkje hoppa over på MP enda.

Eg må sei at eg har aldri komme over så mange bugs i eit spel før. Eg merker nesten aldri bugs i eit spel, men møtte på mange her. Friendly AI som ikkje ville gå vidare, eg respawna daud og måtte restarte mission osv. Men steikje mykje bra der og. Likte at dei faktisk hadde gode animasjonar gjennom heile spelet når folka snakka og gjorde ting. Det var ikkje bare placeholders.
Mvh
Saihtam

Gå tilbake til «Diskusjoner og spørsmål spill»