LevelDesign III (TEAM DREAM TEAM)

Vis frem det du holder på med.

Moderatorer: Athidi, Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
Misfortune
Innlegg: 2171
Registrert: man 02 apr, 2007
Sted: Norge, Kolbotn

Legg innav Misfortune » tir 11 sep, 2012

ser bra ut dette, men har dere noen plan, eller bare starter dere i et hjørne med det dere har i tankene?


Vi har gjort en del concept art. De ser ut som om de er laget av en femåring i MS Paint, så vi holder de for oss selv.

Lagde noen layouts av brettet, forskjellige bygg som vi kan lage, sånn moodbilde, og litt environment tests før det ble noe 3D.

Brukeravatar

3DJørgen
Innlegg: 254
Registrert: tir 09 sep, 2008
Sted: Bergen, Norway
Kontakt:

Legg innav 3DJørgen » ons 12 sep, 2012

Jeg synes dere skal poste alt dere har av pre-produksjon, uansett om det ser ut som det er laget av Feng Zhu eller en blind dude uten hender. Det er en sykt viktig del av level design og det er morsomt å sammenligne konseptet med hvordan level'en utvikler seg ;)

Brønnen ser awesome ut btw.
“Think of me like Yoda, but instead of being little and green I wear suits and I'm awesome. I'm your bro—I'm Broda!”

3D Designer/Compositor hos Goontech. Medeier i Henchman & Goon AS.
http://goontech.no/ - http://henchmangoon.com/

Brukeravatar

Athidi
Innlegg: 3219
Registrert: tir 25 apr, 2006
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav Athidi » ons 12 sep, 2012

DO IT! :D
The right man in the wrong place can make all the difference in the world Mr.Freeman.

So, wake up, Mr. Freeman. Wake up and smell the ashes.
_________________


pampers
Innlegg: 140
Registrert: fre 27 mar, 2009

Legg innav pampers » man 17 sep, 2012

Såvidt fått kommet i gang med å teksturere fjell og shiz som skal være i bakgrunnen, kommer til å dele hele greia opp inn i mindre mesher og plassere de rundt omkring på mappet.
Bilde
pic fra marmoset

edit: one more:
Bilde

Brukeravatar

LuvMachine
Innlegg: 300
Registrert: ons 19 aug, 2009
Kontakt:

Legg innav LuvMachine » tir 18 sep, 2012

Jeg føler DOF effekten på logoen var spesielt imponerende her! :D
"There are very few personal problems that cannot be solved by a suitable application of high explosives."
http://failfactory.weebly.com/index.html

Brukeravatar

Trådstarter
Misfortune
Innlegg: 2171
Registrert: man 02 apr, 2007
Sted: Norge, Kolbotn

Legg innav Misfortune » tir 18 sep, 2012

BRA AT PAMPERS KLARTE Å FÅ MED SEG DEN SVARTE OUTLINEDELEN I LOGOEN SOM SKULLE EGENTLIG VÆRE DER. Life ruined.

Brukeravatar

krth8
Innlegg: 1070
Registrert: man 29 okt, 2007

Legg innav krth8 » tir 18 sep, 2012

Ser veldig bra ut. Hvordan har du gjort fjellene? Jeg har lyst til og si worldmachine men usikker :P
Russia is not a country, it's a lifestyle...

National Oilwell Varco

www.1kvisuals.com


pampers
Innlegg: 140
Registrert: fre 27 mar, 2009

Legg innav pampers » tir 18 sep, 2012

Japp, er worldmachine :)


pampers
Innlegg: 140
Registrert: fre 27 mar, 2009

Legg innav pampers » søn 23 sep, 2012

Siden Rikard er opptatt med å stirre i veggen, har jeg tatt å delt opp fjellmeshene og fått puttet de ingame. De har mellom 2 til 5k triangler hver, noe som gjør at vi kan få puttet ganske så mange av de rundt om på mappet. Her er et ingame testshot:
Bilde

Brukeravatar

Athidi
Innlegg: 3219
Registrert: tir 25 apr, 2006
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav Athidi » søn 23 sep, 2012

ser fantastisk ut.. hvilken engine bruker dere?
The right man in the wrong place can make all the difference in the world Mr.Freeman.



So, wake up, Mr. Freeman. Wake up and smell the ashes.

_________________


pampers
Innlegg: 140
Registrert: fre 27 mar, 2009

Legg innav pampers » søn 23 sep, 2012

Takker, er UDK vi bruker.

Brukeravatar

Trådstarter
Misfortune
Innlegg: 2171
Registrert: man 02 apr, 2007
Sted: Norge, Kolbotn

Legg innav Misfortune » søn 23 sep, 2012

Du suger på å bruke logoen vår, Pampers.

Brukeravatar

Athidi
Innlegg: 3219
Registrert: tir 25 apr, 2006
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav Athidi » søn 23 sep, 2012

kanskje du kunne lært meg en ting eller to om udk ;)
The right man in the wrong place can make all the difference in the world Mr.Freeman.



So, wake up, Mr. Freeman. Wake up and smell the ashes.

_________________

Brukeravatar

Stiansch
Innlegg: 199
Registrert: ons 10 nov, 2010
Kontakt:

Legg innav Stiansch » man 24 sep, 2012

Ser nice ut sålangt!
Stian M. Schüller | Games Artist


pampers
Innlegg: 140
Registrert: fre 27 mar, 2009

Legg innav pampers » fre 28 sep, 2012

Endelig helt og tid til jobbing.

Rikard har lagd en kollasj av hvordan mainpiecen skal se ut.
Bilde

jeg stappa blockouten han lagde inn i UDK

Bilde
w.i.p. osv

du kan legge meg til på skype (andersschei) hvis du vil Athidi, jeg kunne trengt å lære en ting eller to om zbrush :)


Gå tilbake til «Work in progress spill»

Hvem er online

Brukere i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron