Thigaal

Her kan du poste ferdige arbeider for kommentarer.

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
Stiansch
Kontakt:

Thigaal

Legg innav Stiansch » fre 23 sep, 2011

Øver meg i ZBrush om dagen nå før andre året på Teesside begynner, dette er den andre ferdige modellen jeg har laget i ZBrush sålangt og er ganske fornøyd med progresjonen siden den forrige :) Denne karen har jeg kalt Thigaal og er en skapning som har utviklet seg i fjern fremtid. I humøret han er i nå ser han ganske uskyldig ut, men er egentlig et rovdyr som har en fantastisk følesans i de elementene den har på hodet og en kraftig hørsel når han åpner "ørevingene" som omtrent ligner dragevinger eller radarer. Munnen som dere kan se er splittet i flere deler som også spriker utover med tenner i spiraler innover hvis han åpner den eller uttrykker sitt kamprop.

Hvis jeg lager en versjon hvor alle angrepselementer er in action legger jeg denne også i denne tråden. Har også lagt en versjon i arbeidtråden min og kan hende jeg legger til flere bilder der senere.

Hope you like it!
Vedlegg
yw2k_d99_u940n.jpg
(279.79 kiB) Lastet ned 489 ganger

simen
Sted: Købenahvn

Legg innav simen » fre 23 sep, 2011

Så veldig bra ut i mine øyne :) Fantastik kreativitet =D> Har du laget hele kroppen også? Hadde vært interresant å sett hele fyren :)

Brukeravatar

Trådstarter
Stiansch
Kontakt:

Legg innav Stiansch » fre 23 sep, 2011

Takker! Hehe, nei, er bare en byste foreløbig, men lurer på å lage kroppen en gang snart også, burde kanskje skrivd det :)

Tror faktisk jeg skal slå til med å lage kroppen med en andre versjon av hodet til den "Insectoid" sculpte-konkurransen!

Gå tilbake til «Ferdige arbeider stillbilder»