Obligatorisk oppgave 1 - Redone Noroff 2011

Her kan du poste ferdige arbeider for kommentarer.

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
Danieru-kun
Sted: Oslo

Obligatorisk oppgave 1 - Redone Noroff 2011

Legg innav Danieru-kun » søn 31 jul, 2011

La nettopp ut en ny tråd på en T-viruset fra Resident evil, men legger ut en tråd til.

Jeg ble nettopp ferdig med Oblig 1, etter å ha tatt den opp igjen nå nylig.

Det ble langtfra perfekt, men jeg måtte levere det slik det var.

Dag:
Bilde

Stemning:
Bilde

Så kommer en forklaring til ting som ser crap ut.

alt i alt hadde jeg ca 4 timer på å teksturere rommet, samt legge inn noen få objekter til..

Taket er det samme som i referansebildet, selv om det ikke har akkurat samme kontraster, og fargetone.
Jeg gikk kanskje litt for hardt frem der.
Gardinene ble ikke som jeg ville ha det i det hele tatt.. Jeg ville ha Translucency, slik at hvit lys kunne ha lekket inn fra bak.

Hvis jeg hadde hatt mer tid, ville jeg ha fått fiksa kaffebordet, slik at det hadde vært skikkelig tekstur, akkurat som om man hadde kappet de i to på kantene.:)

Det er ikke lett å se, men veggen bak ovnen har faktisk mønster, og bump med gloss.. Men det vistes ikke når jeg rendret :(

De grønne stolene stikker litt ut, og der var fargen lagt på i det siste minuttet før jeg rendret. Men det ER lett nok å fikse i post production, men jeg hadde ikke tid.

Stretchingen på bord tingen er rett, den ser ihvertfall bedre ut inni viewport

Mengden glød er nokså personlig preferanser.

Hadde jeg hatt tid til det, ville jeg lagt inn en skikkelig bakgrunn...

Som sagt, all tekstur ble lagt til 4 timer før deadline, så jeg er ikke fornøyd med den i det hele tatt

Her er referansen:
http://traceryinteriors.files.wordpress.com/2010/02/room-with-a-view-2.jpg

utenom det er jeg nokså fornøyd med hvordan modellene ble, men jeg kommer mest sannsynligvis til å gå tilbake og gjøre om teksturarbeidet senere, men ikke nå :P

Gå tilbake til «Ferdige arbeider stillbilder»