NVART 06: Moving Innovation

Her kan du poste ferdige arbeider for kommentarer.

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Trådstarter
Seb-LB
Sted: Falmouth
Kontakt:

NVART 06: Moving Innovation

Legg innav Seb-LB » fre 22 jul, 2011

Hey!

Tenkte jeg skulle vise mitt bidrag til CG-Society sin konkurranse. Hvis flere var med på konkurransen så er det bare å poste på denne tråden! Ellers kan jeg anbefale å kikke på andre bidrag! Her er link til konkurransen: Challenge.cgsociety.org/nvart06

Jeg kanskje ikke det beste bidraget :-o , men det fikk meg til å jobbe på sommeren og jeg lært masse (spesielt at kombinasjon av gjennomsiktighet og skjerm er ganske kjedelig). Kritikk er selvfølgelig veldig velkommen! Jeg vet forsovet at spesielt skjermen på renderne mine kunne ha vært bedre.

Anyways; her er bidraget mitt med beskrivelse og siden jeg er litt lat i sommer gidder jeg ikke å oversette beskrivelsen min :wink:

Bilde

DESCRIPTION

Sensum is a multipurpose device: a combination of advanced smartphone, Cloud based PC and an entertainment unit which is thin, light, and powerful. Made of a breathable, 100% transparent and flexible material you can wear it all day without any discomfort. Eye-Sense, Voice-Sense and Key-Sense make the Sensum perfect for everyday tasks. RFID and NFC (Near field Communication) mean that you can use your Sensum as a key-card for public and private screens when you want a larger screen to work with.

Eye-Sense

Turn on the screen by looking at your Sensum and blink twice with your eyes.

Control your Sensum by using your eyes. Flick your eyes to the left or the right to change to different menus. Flick your eyes upwards to get all your apps. Flick your eyes downwards to get phone info (battery status, signal status etc.).

Simple hand movements enable different commands. Swipe your hand to the left to answer your phone call, hang up by swiping your hand to the right etc.

Voice-Sense

Control your Sensum by giving it voice commands. You can use voice commands for everything on the device. Not only can you give commands but you can speak in messages for e-mails, sms, mms etc. Your Sensum is smart and recognizes your voice so nobody else can control your device. Sensum will also be able to translate messages to voice.

Key-Sense

A small projector is located at the bottom edge of the device. The projected image is dynamic and will change according to which menu you are browsing in. The projector can also project images and films when you want to show your friends.

The Cloud

Your Sensum will always be connected to The Cloud, which means that you don’t need to store the majority of applications on the Sensum. This also means that all your data will be securely stored in The Cloud.

Brukeravatar

krth8

Legg innav krth8 » fre 22 jul, 2011

Ser kult ut, men syns glasset på klokken er veldig kjedelig. ser ut som standard materiale med lav opacity. Kunne tenkt og se klart glass og noen fine refleksjoner
Russia is not a country, it's a lifestyle...

National Oilwell Varco

www.1kvisuals.com

Trådstarter
Seb-LB
Sted: Falmouth
Kontakt:

Legg innav Seb-LB » fre 22 jul, 2011

Takk for kjapp tilbake melding! :)

Når det kommer til glasset på klokken så var det viktig poeng at det skulle ikke reflektere noe serlig i forhold til at den ikke skulle se ut som et sykehus bånd. Men jeg tror du definitivt har rett at det hadde sett mye bedre noen refleksjoner på viz'en!

Gå tilbake til «Ferdige arbeider stillbilder»