Green Granite Small - Operation Grapple

Her kan du poste ferdige arbeider for kommentarer.

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
Nils
Innlegg: 81
Registrert: man 24 apr, 2006
Sted: Her og der

Green Granite Small - Operation Grapple

Legg innav Nils » tir 24 mai, 2011

Her er vi tilbake til dei kalde 50 åra med den nye tids "friske satsing" på atomkrig.
Bildet viser den første flybårne prøvesprengning av britiske atomvåpen. Som det går fram av teksten i bildet, skjedde dette 15. mai 1957 og staden var Malden Island i Stillehavet. Denne delen av det britiske atomprogrammet vart kalla "Operation Grapple". Bomba på bildet er Green Granite Small. Ei anna, større bombe, kalla Short Granite var sprengt på bakkenivå noken dagar tidlegare.
Bildet her er mi tolking av dette første droppet frå fly. Flytypen på bildet, ein Vickers Valiant, var den første operasjonelle typen av 3 tunge britiske jetbombefly som kom i produksjon i England utover på 50-talet. Dei tre typene Valiant, Victor og Vulcan var alle svært forskjellig i design men hadde likevel eitt fellestrekk, dei hardt bakovertekte V-forma vengene. Den siste av dei tre, Avro Vulcan gikk eitt skritt vidare og fjerna heilt halevengjene og hadde kun eitt par gedigne delta vengjer. Alle tre typene gikk under eit felles kjælenavn blandt folk flest som "V-force bombers" eller "V-bombers" og hadde kraftig symbolverdi for folket i den britiske unionen som etter krigen opplevde at heile det veldige britiske imperiet var i ferd med å smuldre opp. Igjen begynte verden å sjå Storbritannia med fornya interesse. Når ein tenker på kva nivå flyet var i utvikling ved starten av andre verdeskrigen, berre eit tiår tidlegare, var disse flya eit gigantisk framskritt reint teknisk og sjølvsagt visuelt og gav eit voldsomt kraftig signal til verden, og ikkje minst USSR som sjølvsagt studerte disse nye flytypane med enorm interesse.

Vickers Valiant XD818 er i dag den einaste gjenværande komplette av denne typen og fekk sin berømmelse akkurat
pga hendelsen på bildet. Den står utstilt på RAF Museum Cosford i England. Pga dette spesielle oppdraget vart "818" og alle dei andre Valiantene som vart involvert i dropping av atombombene - modifisert, med avkappa halekon (der det vart montert måleinstrumenter og kamera) spesielle blindinger for alle cockpit vindauger (pga. lysglimtet frå detonasjonen) Flyene vart måla i ein spesiell kvit maling - Anti Flash White, osv..

Bildet er combo av Modo/3DSMax og med fotobakgrunn + Photoshop.
Flyet er modellert i Modo501, alle teksturer og rendering i Max.
Bildet tok eg i april på flyet mellom Reykjavik og Oslo - uten askeskyer :)
Resultatet kan nok virke temmelig "straight forward" men faktisk er kanskje dette det vanskeligste bildet er har gjort.
Men nå som bildet er ferdig, er eg likevel ganske fornøgd med resultatet og har igrunnen fått akkurat den "feelingen" eg hadde ønska meg på førehand..
Men for all del, ekspert kommentarer er alltid velkomen..


Bilde

Brukeravatar

Tormem
Innlegg: 885
Registrert: fre 02 nov, 2007
Sted: Olso
Kontakt:

Legg innav Tormem » ons 25 mai, 2011

Flott bilde, komposisjon og presentasjon, merkelig tema

Brukeravatar

Ezben
Innlegg: 621
Registrert: man 03 mar, 2008
Sted: En øy vest for Bergen

Legg innav Ezben » tor 26 mai, 2011

Lite spørsmål: er det ikke vanlig at fronten på bomben er tyngst og derfor vil denne peike mer nedover selv rett etter den er droppet?

Ellers ser alt flott ut =D>
The road to success is always under construction.

Brukeravatar

artifushion
Innlegg: 727
Registrert: ons 03 jan, 2007
Sted: Norge
Kontakt:

Legg innav artifushion » tor 26 mai, 2011

De vil etterhvert peke nedover, men akkurat i droppet er de horisontal +/- noen grader.
Link til video som viser bombing run
www.amvfx.com

Brukeravatar

Trådstarter
Nils
Innlegg: 81
Registrert: man 24 apr, 2006
Sted: Her og der

Legg innav Nils » tor 26 mai, 2011

Takk for tilbakemeldinger..
Ezben: Eg vil tru at fallvinkelen ut frå flyet blir bestemt av opphengsmetoden / punktet i flyet før dropp.
Hvis du ser på bildet vedlagt her, frå dummydroppene er bombe dummyen også ganske "baktung" i den første fall-fasen.

@ Tornem, takk. Temaet er kanskje merkelig eller kanskje heller litt uvanlig i dagens verdens situasjon. La oss håpe at det aldri meir kjem dithen at disse "innretningene" verkeleg blir vurdert seriøst å bruke.

Bilde


hardrock_ram
Innlegg: 1502
Registrert: ons 07 feb, 2007
Sted: Kristiansand

Legg innav hardrock_ram » søn 29 mai, 2011

Jeg likte bildet generelt sett, men bomba burde vært større, eller sett "mektigere" ut på en eller annen måte. Det virka litt tamt slik det er nå. Kanskje noen lette kondensskyer etter bomba også?
Glare på cockpit ser i overkant brent ut.

Litt OT: Utviklingen gikk enormt fort på den tiden. Kan nevne at bare 19 år etter krigens slutt tok XB-70 Valkyrien av for første gang. Det var et stort strategisk bombefly som kunne fly i over 3 ganger lydens hastighet og 70 000 fot høyt.
Sammenlign det med bombeflyene fra slutten av andre verdenskrig, så kan man tenke på hvor mye (lite) som har skjedd fra 1992 til i dag :P

(Er ingen flyenusiast, bare litt teknofrik generelt :P)
if your not living on a killing ground, you better make your own


Gå tilbake til «Ferdige arbeider stillbilder»

Hvem er online

Brukere i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester

cron