The architect

Her kan du poste ferdige arbeider for kommentarer.

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
Andrews

The architect

Legg innav Andrews » man 02 mai, 2011

Hei.

Akkurat ferdig med Advanced Visual Effects modulen her på Teesside, så tenkte jeg kunne slenge den opp her.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=JyTSOOiLRoI[/youtube]

Skuespiller: Vegar Heimsæter

Det er en del ting som jeg ikke fikk gjort, og interface designet ble litt kjedelig da jeg fikk veldig dårlig tid på slutten.
Kommer nok til å gå over denne om en stund og gjør den helt ferdig, har 3 shots til med actor, og det skulle egentlig være noen shot med bare CG.

Bare for å vise før og etter:

Bilde

Bilde

C&C tas imot med takk!

Brukeravatar

Gal_ape
Sted: Tønsberg

Legg innav Gal_ape » tir 03 mai, 2011

Stilig :) Hvordan fikk dere lys fra cg-skjermen over på armene til skuespilleren?

I siste shot kunne gjerne skuespilleren vært skarpere samt ser man et grønt skjær i vesten (det jeg ser).

Brukeravatar

Trådstarter
Andrews

Legg innav Andrews » tir 03 mai, 2011

Gal_ape skrev:Stilig :) Hvordan fikk dere lys fra cg-skjermen over på armene til skuespilleren?

I siste shot kunne gjerne skuespilleren vært skarpere samt ser man et grønt skjær i vesten (det jeg ser).

Bare for å nevne at dette var et prosjekt der vi jobbet 1 og 1, men vi var på grupper i Green screen studioet så det faktisk skulle gå ann å jobbe der :D

Vi løste det på denne måten:

Bilde

Bilde

Hvor i vesten ser du det? Bak på ryggen?

Damn it.. Jeg som har surra med colour correction tenker jeg.
For det var jo ikke noe grønt bak han :roll:

Brukeravatar

Zipstick
Sted: Kristiansand
Kontakt:

Legg innav Zipstick » tir 03 mai, 2011

Ganske bra!
Mark vet hva han driver med så lenge du vet hva du vil :wink: hehe

Skulle jeg gitt noe kritikk må d være at d er til tider utrolig mørkt og lite spennede som skjer i rommet til arkitekten, men vet jo samtidig hvor "lite" tid man har på modulene..
"I found my dream through visions of great mountains and in valleys fused with the moon.
I rest now on the pillow of prosperity."

Brukeravatar

Trådstarter
Andrews

Legg innav Andrews » fre 06 mai, 2011

@zipstick: enig med deg når det gjelder at det er lite som skjer. Men hoved ideen var at han skulle lage mye mer. Men som du sier selv, lite tid stoppet det ganske fort.

Å være i studioet med Mark var en knall opplevelse. Han satt for det meste på datan siden vi ville gjøre alt selv. Men trengte vi hjelp var han kjapt oppe på beina og hjalp oss:)

Skulle gjerne hatt noen flere innspill på denne :)

Brukeravatar

LuvMachine
Kontakt:

Legg innav LuvMachine » fre 06 mai, 2011

Se der ja, sett du har slengt no div pics av dette på facern og greier.

Har ikke stort annet og si enn det som har blitt sagt, egentlig. Syns dette funka meget bra, litt mørkt overall i hele Construct'en der, og muligens 1 hakk for meget på glowen (but glowz iz teh nicenezzz...^^) Hmm, kanskje litt DOF i bakgrunn bak han..?

Uten no spess mer i rommet der, blei det litt "kjedelig" der han står. Dimme lyset når han logger seg på kunne vært nais, for estetiske grunner, aswell as jobbrelatert.

Syntes establishing shot burde vært shottet fra 0:25, hatt han gående inn, right? For deretter login, og lys-dimm :P
Well done, my man, ser frem til final version, om du tar den til neste steg som du sier.
"There are very few personal problems that cannot be solved by a suitable application of high explosives."
http://failfactory.weebly.com/index.html

Gå tilbake til «Ferdige arbeider stillbilder»