Human_sorcerer.

Her kan du poste ferdige arbeider for kommentarer.

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
Espelanden
Sted: Sunnhordaland

Human_sorcerer.

Legg innav Espelanden » tor 17 jun, 2010

Eg legger den ut sjølv om eg er ikkje heilt fornøyd. Fikk ikkje til skinninga heilt bra der i siste liten, plus noe tull som eg burde ha fikset. i tilleg fikk eg ikkje brukt Displacment pga minne problem.

Bilde

Brukeravatar

Trådstarter
Espelanden

Legg innav Espelanden » tor 17 jun, 2010

var Oblig.3 oppg min via Webstudent.

Brukeravatar

SveinKF
Sted: Karmøy
Kontakt:

Legg innav SveinKF » fre 18 jun, 2010

Ikke så verst for en oblig 3 oppgave. :)
Savner litt mer former som definerer skuldrene, kragen og overkroppen generelt.
Ansiktet virker litt flatt, grunnen er litt vanskelig å si fra bare dette bildet.

Syntes du kunne gjort noe mer med selve scenen ved å skape et mer stemningsfullt miljø. F.eks hun bruker magi for å sette lys på staven pga hun er i en mørk katedral, grotte, skog, ruiner eller noe lignende.

Komposisjon i bildet kunne gitt karakteren mer luft over hodet og plassert karakteren mer til venstre i bildet siden hun vender mot høyre siden. Skal nesten alltid være mer/like mye luft der karakteren vender seg mot utenom det er noe/noen som kommer bakfra f.eks.

Håper noe av dette hjelper. Håper du fortsetter å lage karakterer i fantasi-kategorien :)

Brukeravatar

Trådstarter
Espelanden

Legg innav Espelanden » fre 18 jun, 2010

hei takk for gode tips og svar. når det gjelder settinga så ville egha hun stående i ein mørk skog, med ein ulv som pet, men eg fikk ret og slett ikkje tid. Når det kjem til Skuldrene så er eg klar over at skinninga der er litt dårli, og var jo meininga at displcment skulle funke, men fikk det ikkje til treng meir øvelse gjedna.

Men tusen takk for mange gode tips. Skal tenke på å lage ein grotte til hun der det er litt mørkt og dystert hadde vore kjekt og fått ein propper scean til ho :)

Gå tilbake til «Ferdige arbeider stillbilder»