Korkopptrekker

Her kan du poste ferdige arbeider for kommentarer.

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Trådstarter
fakey

Legg innav fakey » tir 03 jan, 2006

Ja.. Er vel det det er, bare aktiverte Auto Key, også roterte på de håndtakene, og løftet på opptrekkern.

Har litt lyst til å lage en animasjon hvor man ser korktrekkern går berserk (spinner, roterer, løfte) raskere og raskere til den helt plutselig stopper og korken på flaska flyr til h*** og det bruser over..

Altså litt orgasmisk opplegg hvis dere skjønner ;)

3dhue
Sted: Slemmestad
Kontakt:

Legg innav 3dhue » tir 03 jan, 2006

Kult, denne har blitt veldig bra! Men hva med å heller lage no vann/vin som ligger splatta rundt og kanskje et bord/stol bein eller no sånt istedet for den andre opptrekkern? Så blir det litt fortelling i bildet.
Kan bli morro med animert trekker! :D

Trådstarter
fakey

Legg innav fakey » søn 08 jan, 2006

Nå er jeg bare skjikkelig forbanna. Hadde endelig laget en miljø til korken jeg var fornøyd med, satte på rendern i går kveld, den ble ikke ferdig til i dag, så jeg cancellerte den. Tenkte å forsette rendern nå, men så var filen ødelagt. Føler at dette skjer hver gang jeg får til noe som ser bra ut. Like før jeg gir opp, er så mye strev + at flere av filene blir ødelagt hele tiden, 2 gangen nå bare med denne korken.

Her er ihvertfall det jeg rakk å rendre. Nederste delen er test render fra i går kveld med laveste innstillinger, øverste er av rendringen fra i natt.
Vedlegg
1.jpg
Rendring fra i natt.
(99.06 kiB) Lastet ned 2396 ganger
materialtest1.jpg
Materiale test på bakken.
(137.51 kiB) Lastet ned 2396 ganger

Brukeravatar

tassel
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav tassel » søn 08 jan, 2006

Det er en feil med siste bilde, men ser knall bra ut =D>

Trådstarter
fakey

Legg innav fakey » søn 08 jan, 2006

Som jeg skrev var siste rendern en render som ikke ble ferdig. Overdelen på bildet var rendern som ikke ble ferdig, underdelen var en test render jeg gjorde i går kveld med bl.a. dårlige innstillinger. :)

Brukeravatar

tassel
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav tassel » søn 08 jan, 2006

Ahh... Beklager så mye, Skumm-leste litt for fort (skal prøve å lese litt senere og ikke hoppe over så mage ord fremover) :wink:

Gå tilbake til «Ferdige arbeider stillbilder»