Robot

Her kan du poste ferdige arbeider for kommentarer.

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
l_o_s_b
Sted: Bergen

Robot

Legg innav l_o_s_b » fre 02 des, 2005

Dette ver eit forsøk på å lage ein robot, var ikkje heilt bra. Men det ser iallefall ut som ein robot :wink:

Laga før eg starta på noroff og hadde ikkje 3d max då. Brukte Softimage XSI Foundation(er ganske mykje billigere enn max), og dette bilde er stort sett det einaste bilde med litt kvalitet eg laga i XSI før eg starta på noroff(hadde vel brukt XSI i nokon få måndar)

Kunne kanskje ha gjort litt meir med det, men siden eg ikkje bruker XSI lenger(ikkje for øyeblikket iallefall) blir det nok ikkje gjort noko med det.

Bilde

Edit: Forminska bildet. Orginalen var 1280x864.

3dhue
Sted: Slemmestad
Kontakt:

Legg innav 3dhue » fre 02 des, 2005

wow, råkul robot! Jeg digger føttene og beina. De er vanskelige å få kule synes jeg. Men disse ble råkule! Fine små detaljer på henda og armene :D Bra modellering!

Skal jeg pirke på noe er det kanskje at feste mellom beina og kroppen virker litt spinkelt. Men skikkelig kult bilde 8-)

Brukeravatar

Trådstarter
l_o_s_b

Legg innav l_o_s_b » lør 03 des, 2005

Planen var å ha stempel mellom alle ledd, men det visste seg å vere litt vanskelig. Fant sån ca korleis eg gjorde det, men det ville ta veldig mykje tid(hadde vert lurere å begynt på dei før eg var ferdig med å modelere heile roboten).Og så gjekk eg over til max som sagt.

Brukeravatar

larsem8
Sted: Kristiansand

Legg innav larsem8 » lør 03 des, 2005

wow, temmelig stilig!
Teksturen var jo litt kjedelig da men :P

Brukeravatar

Trådstarter
l_o_s_b

Legg innav l_o_s_b » lør 03 des, 2005

Jepp, det er ikkje texture på i heile tatt. Er litt(veldig) lat med texure, men prøver å forbedre meg på det feltet(og alle andre). Men kjekt derre likte den :)

Brukeravatar

henrik
Sted: oslo
Kontakt:

robot

Legg innav henrik » søn 04 des, 2005

syntes "texturene" passet paa armer og bein men kanskje dekorere litt med andre teksturer andre steder ja. saa pa terminator igaar , minner litt.
digga modellen din! :wink:

Brukeravatar

tassel
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav tassel » man 05 des, 2005

Utrolig bra ide'e ja.... Hadde vært tøfft og se denne saken animert :D

Men, (det er alltid et men :wink: ) Eneste jeg reagerer på er at du burde lagt inn litt flere segmenter på endel plasser..

Ellers så er det et veldig fint utført arbeid.. :y:

Gå tilbake til «Ferdige arbeider stillbilder»