Mine Arbeider for Beyond Beyond

Her kan du poste ferdige arbeider for kommentarer.

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
Mikademius
Sted: Oslo, Norge
Kontakt:

Mine Arbeider for Beyond Beyond

Legg innav Mikademius » tor 23 okt, 2014

Hi all.

Unfortunately I have been under NDA for so long, but now I can show you some of the work I did on Esben Toft's film "Beyond Beyond". I was lead- modeler and groomer on this production and I used Zbrush on all of my assets. The other modelers also used Zbrush, but more for surfacing. I used it from scratch on one of the characters and Also used it to knock up a bunch of props and locations. With this style, Zbrush is perfect to sculpt in damage and to bend up wood and rock.

I also had to build a bunch of modules for the other modelers to work with so they could build the city. You can see the characters fly through the city in the trailer:

http://www.youtube.com/watch?v=Y93jJchY4nw

Here are some behind the scenes assets I was working on along with the feather king (rabbit bird creature). I groomed all of the characters, and wanted to include them here to show off some of the great work Kristian Rydberg did with Zbrush here as well

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Sist redigert av Mikademius den fre 24 okt, 2014, redigert 1 gang totalt.
Martin Andersson | COO - The Floor Above AB. | Line Producer - Qvisten Animation www.thekove.com | www.animation-hut.no

Brukeravatar

tassel
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav tassel » fre 24 okt, 2014

Utenom det vanlige. Vet ikke helt om jeg personlig likte "looken/stilen på den", men fikk lyst til å se den iom at du har vært med på produksjonen og heller gjøre meg opp en mening da. :wink:
Kommer den på kino i Norge montro? Eller må vi kjøre til Sverige? :D

3D arbeidet er jo upåklagelig. 8-)

Brukeravatar

Trådstarter
Mikademius
Kontakt:

Legg innav Mikademius » fre 24 okt, 2014

Traileren er skit og har ingenting med filmen å gjøre. Den er dypere enn dette og er den produksjonen av alle jeg har jobbet på som jeg sitter mest igjen med. Jeg elsker den. Skal komme på kino i Januar, men det har vært lite marketing og distribusjon.
Martin Andersson | COO - The Floor Above AB. | Line Producer - Qvisten Animation www.thekove.com | www.animation-hut.no

Brukeravatar

alflovvold
Sted: Vestfold
Kontakt:

Legg innav alflovvold » fre 31 okt, 2014

Fint arbeide - og alt for lenge siden sist Martin! Traileren fikk jeg riktignok ikke helt tak på..

:-)

Brukeravatar

Trådstarter
Mikademius
Kontakt:

Legg innav Mikademius » fre 21 nov, 2014

Hei Alf. Synd jeg var på vei ut da vi møttes forrige gang. Si fra neste gang du er i Oslo:)

Takker. Traileren er ikke bra og representerer ikke filmen i det hele tatt. Desverre er det folk som jobber med film i andre enden som kanskje ikke burde gjort det. Vi får se om folk liker den når den kommer hit :)

Brukeravatar

Tronotrond
Sted: Houston, TX
Kontakt:

Legg innav Tronotrond » man 24 nov, 2014

Digger artworken og modellene her. Toppers arbeid. Litt synd som du sier at looken i traileren kunne trengt litt mere love.
TD/Technical Animator, Corporate Marketing - National Oilwell Varco, Houston, TX
Freelance 3D/VFX Artist - Hille3D

Brukeravatar

alflovvold
Sted: Vestfold
Kontakt:

Legg innav alflovvold » tir 25 nov, 2014

Om man har Polsk / Russisk inne, så ser det ut til at hele filmen ligger ute på tuben..? Wtf..?

https://www.youtube.com/watch?v=wp2hhv0A-WY

Njet! Njet!

Brukeravatar

Trådstarter
Mikademius
Kontakt:

Legg innav Mikademius » tir 25 nov, 2014

Enda en! Har allerede rapportert en til Copenhagen Bombay. Får rapportere denne og da... thx

Gå tilbake til «Ferdige arbeider stillbilder»