Mars 2.0

Her kan du poste ferdige arbeider for kommentarer.

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
codexdelux

Mars 2.0

Legg innav codexdelux » lør 01 mar, 2014

Gjorde et bilde av mars tidligere, og fikk masse fin konstruktiv kritikk på det:)

@hardrock_ram satte meg (kanskje uten å tenke over det) på tanken om å lage et bilde av terraformet mars

Dvs Mars med atmosfære av oksygen, vann og planter og fortrinnsvis en smeltet kjerne igjen så ikke alt bare ville kokt ut i rommet.

Etter å ha gjort den del research på hva som fantes av bilder av dette besluttet jeg et havnivå og begynte å jobbe. Jeg har forsøkt å ta med kritikk jeg fikk på forrige bilde med i dette og skiftet linse, roet atmosfæren osv. Og her er det endelige resultatet:)

Bilde
Mars Terraformed
kast huset ut gjennom vinduet!?!
If you say PLx instead of please i'm inclined to say no instead of yes because its shorter.

hardrock_ram
Sted: Kristiansand

Legg innav hardrock_ram » lør 01 mar, 2014

hehe, kult :D.
Den ser bra ut, og den tynne atmosfæren hjelper til med å bekrefte at det ikke er jorden, men en terraformet planet.
Det bildet mangler er kanskje et eller annet som gjør det litt mer spennende … Mars-bildet var kult med den blå atmosfæren. Det så kanskje ikke helt realistisk ut (tror jeg), men det var en touch som gjorde det interessant. Du kunne jo hatt sola eller noen andre planeter i bakgrunnen, for eks. jorda. Eller kanskje en stjernehimmel? Eller om det planten ikke nødvendigvis er mars, så kunne den kretset rundt to soler.
if your not living on a killing ground, you better make your own

Brukeravatar

Trådstarter
codexdelux

Legg innav codexdelux » søn 02 mar, 2014

Hvis jeg skulle lagt til noe så tror jeg ikke det ville blitt en planet til (dvs en prikk i bakgrunnen om man tar hensyn til avstander).

Månen Phobos er ganske knøtt og litt lame. Det måtte nok være å legge til en romstasjon mellom oss og planeten eller no slikt.

Stjerner bak prøvde jeg men det så litt rart ut, og ville egentlig ikke syntes særlig godt slik planeten er eksponert nå.
kast huset ut gjennom vinduet!?!

If you say PLx instead of please i'm inclined to say no instead of yes because its shorter.

Gå tilbake til «Ferdige arbeider stillbilder»