Kjappe karakterer

Her kan du poste ferdige arbeider for kommentarer.

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
Birtles
Sted: Oslo

Kjappe karakterer

Legg innav Birtles » man 02 des, 2013

Hei allesammen.

Jeg har vært ute av gamet for lenge, og siden jeg har prøvd å komme in i "gamet" i snart 4 år, har jeg nå innsett et par sørgelige faktum.. I et siste forsøk sendte jeg, i forrige uke, noen rendere til et studio i håp om å få jobb som modellør. Siden jeg ikke har laget en reel siden 2009 måtte jeg kaste meg rundt og lage noen modeller for å vise hva jeg kunne. De ba om karakterer, så i løpet av tirsdag, onsdag og torsdag kveld laget jeg 3 stykker.

Svaret på søknaden ble selfølgelig nei, men jeg ønsker alikevell å dele hva jeg har laget. Det var kanskje ikke det de leta etter, men jeg liker hva jeg laget, serlig med tanke på at dette var 3 dagers jobb på kveldstid etter 8-timers jobbedag.

Hva synes dere?
Vedlegg
crcnew.jpg
(331.71 kiB) Lastet ned 730 ganger
lady_Render.jpg
(237.99 kiB) Lastet ned 730 ganger
lady_Renderframe.jpg
Jeg søkte på jobb som modellør, så wireframe var viktig
(262.39 kiB) Lastet ned 730 ganger
BPR_Render.jpg
(345.98 kiB) Lastet ned 730 ganger
BPR_Renderframe.jpg
Jeg søkte på jobb som modellør, så wireframe var viktig
(446.01 kiB) Lastet ned 730 ganger
Kjetil Birtles - at your service!

hardrock_ram
Sted: Kristiansand

Legg innav hardrock_ram » ons 04 des, 2013

Dine wireframes er veldig fine, men du får ikke jobb ved å vise slike karakterer. De fleste arbeidsgivere vil ha arbeidstakere som tar med seg nye idèer, nye måter å gjøre ting på, kan trekke kvaliteten på arbeidet opp på et nytt nivå, eller på en eller annen måte tar med seg noe de ikke har fra før. De færrestre trenger folk som kan spytte ut generiske karakterer i et høyt tempo.
Siden du helt åpenbart kan modelere, så bør du bruke en del timer på å lage en ordentlig kul karaktèr som du har jobbet mye med. :)

3dsmax 2012 personlig preview. Inneholder en Iron Man karakter som er passende til jobbsøking
if your not living on a killing ground, you better make your own

Gå tilbake til «Ferdige arbeider stillbilder»