Retro kjøkken

Her kan du poste ferdige arbeider for kommentarer.

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
Teetime
Kontakt:

Retro kjøkken

Legg innav Teetime » søn 31 mar, 2013

Rakk aldri å gjøre ferdig retrokonkurransen. Men fant frem det jeg hadde begynt på å gjorde det ferdig denne helgen=) Manglet ting til å stå på benkene, men laget noen småsaker nå!
Tar gjerne imot litt konstruktiv kritikk så jeg kan forbedre neste prosjekt=)

Bruker 3ds max og mentalray, også litt finpuss i photoshop!
Vedlegg
FinalRenderSmaller.jpg
(437.24 kiB) Lastet ned 2218 ganger
FinalRenderWireSmaller.jpg
(271.78 kiB) Lastet ned 2218 ganger

Seb-LB
Sted: Falmouth
Kontakt:

Legg innav Seb-LB » søn 31 mar, 2013

Hei Teetime. Det ser utrolig flott ut! Liker spesielt detaljene som texturen ved kjøleskapet og skriften ved komfyren og kjøleskapet. Det ser også ut som du har veldig ryddig og fin mesh. Kanskje litt litt tett geometri noen steder, men det trengs kanskje? I forhold til renderen synes jeg det ser veldig bra ut. Jeg er også litt usikker om jeg liker de sterke highlights ved veggen (1) og den litt rare texturen ved veggen (2). Jeg håper det var greit å lage en liten klusse til deg for å vise deg hva jeg mener :)

Bilde

Hvis jeg skal være super pirkete så hadde det veldig kult å se litt mer slitasje på de forskjellige objektene.

Brukeravatar

Trådstarter
Teetime
Kontakt:

Legg innav Teetime » søn 31 mar, 2013

Nice=) bra tilbakemelding dette! Meshen ser veldig tett ut noen steder pga turbosmooth, Men det trengs ikke på alle stedene:P Hele scenen er på 230 k polys, Så den er ikke så ille :)

enig med highlights og teksturen du nevner! Skal se om jeg får tatt en render hvor jeg fikser det!
Takk for fin respons :D
Petter Burhol
Produsent
Goldbox AS
www.goldbox.no

Brukeravatar

Zipstick
Sted: Kristiansand
Kontakt:

Legg innav Zipstick » tir 02 apr, 2013

Nice retro vibb! Liker subtile detaljer som røyk fra kaffekannen og hele komfyren egentlig :)

Ser ut som om kanskje Glare er litt ivrig brukt?
Bruker du GI og FG sammen? En utbedring på speckles på veggen kan være å kjøre lav FG uten bounces og høy GI. Har funket fint for min del værtfall.
"I found my dream through visions of great mountains and in valleys fused with the moon.
I rest now on the pillow of prosperity."

saaro
Sted: Lillestrøm /
Kontakt:

Legg innav saaro » ons 03 apr, 2013

Kanskje inni komfyren kunne det vært et lite lys, eller noe reflektivt i glasset? Ble veldig mørkt akkurat der.
Stein Aarø
Daglig leder
Goldbox AS
www.goldbox.no

Brukeravatar

Trådstarter
Teetime
Kontakt:

Legg innav Teetime » ons 03 apr, 2013

@Zipstick
Takker=) Hehe, Satt på glare å lot det stå til :P Men justerte lysene for å få vekk det verste av glaren da.
Specles på flisene trur jeg kommer av bumpmappen som blir brukt der og glossy samples som er i materiet. Men kan teste med å justere på Gi og Fg! kan være en grei løsning :)
@saaro
Kanskje jeg skal slenge inn noe på insiden av komfyren =) hadde nokk hjulpet litt ja!
Petter Burhol

Produsent

Goldbox AS

www.goldbox.no

Gå tilbake til «Ferdige arbeider stillbilder»