On the other side

Her kan du poste ferdige arbeider for kommentarer.

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
nitorihal
Sted: Kristiansand

On the other side

Legg innav nitorihal » tor 10 jan, 2013

Dette er min første realisme oppgave ved Idefagskolen i Tønsberg 2012. Har modellert, teksturert og etc. i Maya og finpusset litt i Photoshop :)
Fikk ikke helt til flaskene innen deadline, men det går helt fint at du peker og ler!
Vedlegg
On the other side copy.jpg
(403.85 kiB) Lastet ned 1524 ganger

Brukeravatar

FXdal
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav FXdal » fre 11 jan, 2013

Velkommen til klubben Nito! :)
Veldig bra, synest denne ble veldig fin. Skal jeg være litt pirkete så er det ensete shaderen på glasset som trekker litt ned. den ser ikke helt gjennomsiktig ut og kunne kanskje hatt en dypere farge.
Øyvind Fiksdal
http://www.fxdal.com

Brukeravatar

Skaumann

Legg innav Skaumann » lør 12 jan, 2013

Så stolt, Nido! :)

3dhue
Sted: Slemmestad
Kontakt:

Legg innav 3dhue » lør 12 jan, 2013

Først velkommen hit! :D
Dette er bra. Skulle du sett mer på den ville jeg personlig sett mer på fargene. De blir veldig sterke her. På en matt skjerm vil jeg tro det blir passe. Men hvis du får frem lyset ute og mørket inne enda mer (mulig det holder med en liten curves i photoshop) og demper fargene vil du få frem realismen litt mer. Du er jo inne i et mørkt rom og ser rett ut på sola. :wink: kan sende deg en psd senere i kveld.
Sr Consultant Visualization
Aker Solutions

Brukeravatar

Trådstarter
nitorihal

Legg innav nitorihal » lør 12 jan, 2013

Tusen takk, alle sammen!
@FXdal: Jeg jobber med saken akkurat nå faktisk. Skal printe bilde ut i stort format og henge det på veggen, så da må alt være perfekt :)
@3dhue: Tusen takk, setter kjempe pris på tilbakemeldingen, jeg skal prøve ut litt forskjellige ting og få det litt mier realistisk. Send gjerne psd fila :)

Brukeravatar

v@la
Sted: Porsgrunn
Kontakt:

Legg innav v@la » tir 15 jan, 2013

Liker veldig godt oppbyggingen av steinveggen din. Det ser random ut, noe som er bra. Litt mer støv, småstein og andre ting som ville ligget spredd på en sånn plass, så blir dette knallbra :) Ellers er jeg også enig i det andre som ble nevnt her.
3D Designer / Animatør
www.mediateam.no
www.3dvala.com

Gå tilbake til «Ferdige arbeider stillbilder»