The End of a Journey

Her kan du poste ferdige arbeider for kommentarer.

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Trådstarter
Strandli

The End of a Journey

Legg innav Strandli » man 21 mai, 2012

(Da er det kanskje på tide at jeg viser noe jeg har laget igjen, i stedet for å bare lurke. Skal vi se åssen dette går..)

Heisann folkens! Jeg bestemte meg for å kaste meg med i Noroff's 3D konkurranse i siste liten jeg også. Etter en del prosjekter som bare har endt i flauser, så ville jeg se om jeg kunne få lagd noe som fikk meg tilbake på rett spor, og da trenger man en deadline. Så ble litt hastverk på slutten her, korteste tid jeg har brukt på et prosjekt, men jeg er for første gang på lenge godt fornøyd med resultatet. :)

Jeg skulle gjerne hatt en ekstra uke på dette, så jeg slapp å plages med alle manglene og feilene som jeg oppdaget for sent, men pyttsann. Jeg skal ikke peke de ut, jeg vil se om noen legger merke til tabbene uten min hjelp ;)

Bilde

The End of a Journey
(Beskrivelse hentet fra Noroff's konkurranseside, som ble på engelsk av en merkelig grunn.)
In this day and age, finding a magical adventure might prove to be a bit difficult. Luckily, with the help of your imagination and a good book, you can experience another magical world in the comfort of your home. As you open the book and start a new adventure, you'll forget about the world around you, and become immersed in this new place where you can experience anything. But as you reach the last pages, you'll be reminded that it's close to the end, and reminisce about what you've just experienced, as you reach the end of another journey.

Zbrush ble brukt til å lage trær, gress og detaljere modellene. Mudbox og Photoshop ble brukt til å lage teksturer, og 3DS Max ble brukt til rendering og modellering. Ikke noe fancy med andre ord.

Noen tanker og tilbakemeldinger?

Brukeravatar

SandboxMakebelieve
Kontakt:

Legg innav SandboxMakebelieve » man 21 mai, 2012

Sist jeg sjekket vokser ikke gress så godt på papir :D/ , men utover det kan jeg ikke si å ha lagt merke til noe som er spesielt feil.

Liten tvil om at dette foreløpig stiller som ett av de sterkere bidragene i denne runden.. Vet ikke helt hvor tydelig "The End" kommer frem som et tema i bildet, men det er jo i og for seg godt gjort og ser bra ut. Jeg liker spesielt trærne.

-SMB

Trådstarter
Strandli

Legg innav Strandli » man 21 mai, 2012

Er en meget avansert pop-up bok.

Men jeg ser at temaet ikke skinner igjennom... Men jeg ville heller ha en litt mindre åpenbar tolkning, enn en rett-i-ansiktet Michael Bay tolkning, hvis du skjønner. ;) Tanken var at hvis hver bok var et eventyr, og de siste sidene av boken, det siste kapittelet, ville være slutten. Jeg håper juryen setter pris på en annen løsning, selv om den ikke trøkkes ned i halsen på noen. :)

Og jeg er godt fornøyd med teksturen på trærne ja :) Takk for tilbakemelding!

Brukeravatar

SandboxMakebelieve
Kontakt:

Legg innav SandboxMakebelieve » man 21 mai, 2012

Tror egentlig du har gjort klokt i å ha en såpass åpen tolkning. Det gjør det litt mer interessant, merket jeg nå som jeg ikke var så opptatt med å lete etter feil. :) Tok meg selv i å prøve å finne tenke meg frem til hva som har skjedd forut og hva vil skje videre. Det vil jeg påstå er en god ting.

Lykke til med konkurransen.

Gå tilbake til «Ferdige arbeider stillbilder»