The Colonel

Her kan du poste ferdige arbeider for kommentarer.

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
SandboxMakebelieve
Kontakt:

The Colonel

Legg innav SandboxMakebelieve » søn 04 mar, 2012

Skjønte endelig hvor gøy det er å sculpte. Dette er den første sculpten jeg har klart å "fullføre" uten å rage-quitte fordi det ble så dårlig. Utrolig gøy!

Øynene og sånt er ganske forskjellige fordi jeg skrudde av Symmetry og glemte å skru det på igjen.. Det samme gjelder øret.. Og så gadd jeg bare ikke ta meg bryet til å matche det helt.. Om sant skal sies prøvde jeg en stund, men dette var det nærmeste jeg kom.

Kunne nok ha sittet lenger og fikset på en del ting som jeg ser er ganske off/ujevnt/dårlig.. Men jeg har allerede brukt 5 timer på denne, for å bli kjent med verktøyene osv.. så jeg orket ikke. #-o
- SMB
Vedlegg
The_Colonel.jpg
(324.08 kiB) Lastet ned 2372 ganger

Brukeravatar

vandras

Legg innav vandras » man 02 apr, 2012

veldig kul skulpt der =D> koster sandbox noe?

Brukeravatar

Trådstarter
SandboxMakebelieve
Kontakt:

Legg innav SandboxMakebelieve » man 02 apr, 2012

Hehe takk!

Nå synes jeg ikke den er så bra lenger, men.. men det er en bra ting tror jeg ^^

Mudbox ja.. Det koster nok litt. ca 750 dollar om du nytt.. Kan kanskje finne billigere hos en Reseller.

Strandli

Legg innav Strandli » man 02 apr, 2012

SandboxMakebelieve skrev:Mudbox ja.. Det koster nok litt. ca 750 dollar om du nytt.. Kan kanskje finne billigere hos en Reseller.

Autodesk gir programvare gratis til studenter. Kan jo være et tilbud verdt å benytte seg av.

Gå tilbake til «Ferdige arbeider stillbilder»