Realisme Oppgave - Idefagskolen

Her kan du poste ferdige arbeider for kommentarer.

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
Heileif
Innlegg: 40
Registrert: tor 01 sep, 2011

Realisme Oppgave - Idefagskolen

Legg innav Heileif » tir 06 des, 2011

Hei, etter å ha jobbet med realisme oppgaven på Idefagskolen i et par uker nå, endte jeg opp med bildet under.
Bilde
Bilde jeg arbeidet ut ifra var det bildet under (Et konseptbilde fra spillet Mass Effect.)
Bilde

Bildet er rendret med Mental Ray, jeg modellerte alt untatt Master Chief fra halo, skikkelsen som står ved rekkverket, men jeg lagde teksturer til den.
Snøen er laget med Maya procedural textures -> noise som er koblet til et displacement map,
Fjellene i bakgrunnen er et bilde fra Skyrim.
Jeg brukte vanlige maya shadere i renderen, i starten brukte jeg Mia materials, men fikk så mye problemer med layered shaders som snø-layer på ting, så jeg hoppet tilbake til maya shaders.

Under er bildet før jeg fikset på det i Photoshop.
Bilde

Føler ikke at jeg har kommet helt i mål med snøen, men er ganske fornøyd,

Gå tilbake til «Ferdige arbeider stillbilder»

Hvem er online

Brukere i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 8 gjester

cron