ufoninja services

Her kan du poste ferdige arbeider for kommentarer.

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
ufoninja
Sted: Oslo
Kontakt:

ufoninja services

Legg innav ufoninja » ons 30 nov, 2011

Hei,

testet particular i AE med hjelp fra vår kjære videocopilot, og dro det litt videre, så endte opp med dette resultatet:

[vimeo]http://vimeo.com/32914149[/vimeo]

Benyttet 3dsmax 2012 med Vray 2.0 render, AE og Premiere CS5 der jeg la til lyd..

danielodland

Legg innav danielodland » ons 30 nov, 2011

Ryddig, smakfull og pen. Skjer noe rart på de tynne, lyse stedene på min skjerm iaffal. Sikkert en antialiasgreie. Ville brukt litt mer tid på der anemonetentakkeltingen kommer ut og inn av ballen. Ser ikke ille ut, men det er det minst kule ved videoen kanskje.

[edit:] tynne lyse stedene på tentaklene. Glemte visst å spesifisere=)

Brukeravatar

Trådstarter
ufoninja
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav ufoninja » ons 30 nov, 2011

Hei takk for kjapt svar :) Det du sikter til om jeg forstår deg rett er noe jeg egentlig gjorde bevisst. Det har med antall partikler å gjøre. Jeg likte egentlig at tentaklene ikke hang helt sammen visse steder, slik at de på tuppene ender i små ledd/prikker. Jeg senket dermed antall partikler for å få denne effekten, som du ikke likte :p Jeg sier meg egentlig ferdig med denne, men klart - er helt sikkert mulig å forbedre noe..

danielodland

Legg innav danielodland » tor 01 des, 2011

Mnja, jeg likte det der det er langt mellom partiklene lenger inne på "tentaklene", men ytterst så det for meg ut som en feil.

Var kult all in all.

Brukeravatar

Stiansch
Kontakt:

Legg innav Stiansch » tor 01 des, 2011

Syns det var pure awesomeness, alt så helt riktig ut spør du meg, tydelig å se at det er ment å være sånn med partiklene.
Stian M. Schüller | Games Artist

danielodland

Legg innav danielodland » tor 01 des, 2011

Vettu hva, jeg er enig. Jeg så det på en annen skjerm nå og dere har rett, det ser ikke rart ut i det hele tatt. Men på den andre skjermen så det ut som en renderfeil. Kanskje fordi det ble så smått og tynt ytterst på det hvite (som jeg trodde var problemområdet).

Gå tilbake til «Ferdige arbeider stillbilder»