Cursed Sea Creature - Magne Herlofsen

Her kan du poste ferdige arbeider for kommentarer.

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
Saberril
Sted: Oslo

Cursed Sea Creature - Magne Herlofsen

Legg innav Saberril » tor 24 nov, 2011

Hei hei :) da sier jeg meg ferdig med denne for denne gang.

Det er en backstory her.
Byen har blitt cursa, og alle menneskene har blitt dømt til å leve i all evighet på det bunnen av havet, men det har ofte blitt sett snikende rundt på land i gammle byen deres.

Bilde

håper dere liker den :)

Sculpten : Bilde
Freelance 3d Artist

danielodland

Legg innav danielodland » tor 24 nov, 2011

Kul denne! Skulle den hatt litt sintere øyne? Den så riktig ut forfra, men i profil så det litt ut som den gaper for tannlegen mer enn at den brøler meg i trynet =)

Skjønner at du er ferdig, men har et par forslag: øynene burde kanskje myse litt mer og ha mer ekstreme folder som man får når man er sint.
Haken burde kanskje skyves noe fram for å illustrere aggressivitet. Ryggfinnen kunne kanskje enten skyte mer fram eller mer bakover for å vise agg. Kanskje sikkel skulle sprute heller enn å dryppe? Kanskje mer flex av sener og muskler i halsen som man får når man skriker? En nese kunne vært med på å vise følelser, nesebor kunne vært spilt opp når den skriker.

Skjer det noe rart inni munnen der? Ser nesten ut som en rest etter en firkantet claybrush.

Liker designet, nice fishperson=)

Brukeravatar

einarmn
Sted: Trondheim
Kontakt:

Legg innav einarmn » tor 24 nov, 2011

Cool sculpt!
Tror jeg hadde droppet fargene intill videre, de dro bildet ned etter min smak. Klink opp resolution på texturene og putt mer detaljer i dem så blir det flott. Er litt for blury.
Backstoryen din er som hentet rett ut i fra H.P Lovecrafts "Dagon" og det passer perfekt. Synes han ser ut som en karakter derfra.

hardrock_ram
Sted: Kristiansand

Legg innav hardrock_ram » fre 25 nov, 2011

Den var kul, men det slo meg ikke akkurat som et "snikende" dyr, slik du har skrevet i bakgrunnshistorien :P
if your not living on a killing ground, you better make your own

Gå tilbake til «Ferdige arbeider stillbilder»