Kjøkken / stue - design og 3d

Her kan du poste ferdige arbeider for kommentarer.

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Trådstarter
studioo
Sted: Oslo
Kontakt:

Kjøkken / stue - design og 3d

Legg innav studioo » ons 16 nov, 2011

Bilde
Bilde

Åpen kjøkken-stue løsning. Design og 3d utført av undertegnede. Kritikk og tips tas imot med takk! =)

Gina

Brukeravatar

v@la
Sted: Porsgrunn
Kontakt:

Legg innav v@la » ons 16 nov, 2011

Hei Gina.

Synes dette ser fint ut. Er dette en hybel? Det kan se ut som en tv inne i kjøkken delen der.. Hovedsaklig så bør du jobbe litt mer med shaderne dine. Overflatene på det meste er alt for matt. Jobb med dette og det vil heve realismen et par hakk :)
3D Designer / Animatør
www.mediateam.no
www.3dvala.com

Brukeravatar

Teetime
Kontakt:

Legg innav Teetime » ons 16 nov, 2011

Ser veldig bra ut=) må si meg enig med v@la. også kan du øke Final gather litt for å bli kvitt de ugjevne skyggene.
Petter Burhol
Produsent
Goldbox AS
www.goldbox.no

Trådstarter
studioo
Kontakt:

Dette er en hybel ja,, og det stemmer at tv'n er bygget inn i kjøkkendelen. Var eneste måten å plassere den foran sofa. Er ikke et veldig stort rom.

Mener du at jeg burde sette opp specular? Eller jobbe mer med bump? Eller kanskje begge deler =)

Alle materialene er enten fra max eller laget i max,

Brukeravatar

v@la
Sted: Porsgrunn
Kontakt:

Legg innav v@la » ons 16 nov, 2011

Med shader så mener jeg hvordan en overflate behandler lyset. Det er som regel dette som forteller oss mennesker hva slags overflate vi ser på. Ofte kan vi se dette uten å ta på, og noen ganger kan vi bli overrasket over at en overflate føles annerledes en hva vi først trodde. I dette så mener jeg blant annet bump, highlights, specular, reflection, refraction, caustics osv :)
3D Designer / Animatør

www.mediateam.no

www.3dvala.com

Trådstarter
studioo
Kontakt:

SKjønner!

Legger ut mer arbeid etterhvert! Gjør flere jobber der jeg kunne tenkt meg input=)

Takker, nikker, neier og bukker!

Chrispo

Legg innav Chrispo » ons 16 nov, 2011

Så ganske stilig ut egentlig, og jeg er enig i hva som har blitt sagt her. Har ett oar andre ting også:
Tven bli veldig lav? Kan ikke ha mye på bordet før det er i veien for tv-tittingen liksom? VEit ikke helt hvordan du kunne løst det, er kanskje ikke noe stort problem uansett? Men personlig så ville jeg hatt tven en del høyere.
En annen ting jeg lurer på er hva hyllene under tven er beregnet på? Tror jeg ville fjernet den midterste plata så det hadde blitt litt mer plass i høyden, sånn det er nå så får man vel ikke plass til værken en xbox, reciver eller dekoder der?

Gå tilbake til «Ferdige arbeider stillbilder»