05.05.2011

Her kan du poste hva du vil av skisser, samma hvordan kvaliteten og utførelsen er. Jo flere skisser jo bedre.

Moderatorer: EinarM, Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
SandboxMakebelieve
Kontakt:

05.05.2011

Legg innav SandboxMakebelieve » tor 05 mai, 2011

Halla! Har lagt utrolig mye arbeid i å lære meg å tegne for tiden. Jobber bare med 3D i skolentiden egentlig, og prøver å bruke en time eller to på å tegne i etterkant. Har virkelig sett fremgang dette året. Skulle nesten scanna inn noen tegniner fra i fjor for å se utviklingen.

Har kastet meg over "matte paintings" i Photoshop , og vehicle sketches også, to felter som er helt nye for meg, spennende, men vanskelig. Kommer kanskje noe av det etterhvert og.
Prøver å legge av meg ideen om at alt jeg legger ut må være "imponerende". Jeg er idealistisk til alt jeg gjør, og har ikke for vane å vise noe annet enn det jeg vet vil bli godt mottatt. Tror ikke det er en bra ting egentlig, i hvert fall ikke for egen læring.

Uansett; her er 3 raske sketches jeg gjorde i dag. Noen av dere ser kanskje at jeg har fått mye hjelp fra en dvd fra Gnomon, hehe. Merka stor forskjell fra den ene tegningen til den neste når jeg så den i mellomtiden.

Enjoy.

Bilde

Brukeravatar

LuvMachine
Kontakt:

Legg innav LuvMachine » fre 06 mai, 2011

Hehe, ser artige ut de der. Morsom stil du har kjørt på ^^ Litt mer variasjon i uttrykk og pose hadde gjort seg da :P

"Prøver å legge av meg ideen om at alt jeg legger ut må være "imponerende". Jeg er idealistisk til alt jeg gjør, og har ikke for vane å vise noe annet enn det jeg vet vil bli godt mottatt. Tror ikke det er en bra ting egentlig, i hvert fall ikke for egen læring. "

Godt sagt det der, er i samme gate selv. Perfeksjonisme er ett tveegget sverd ^^
"There are very few personal problems that cannot be solved by a suitable application of high explosives."
http://failfactory.weebly.com/index.html

Brukeravatar

Trådstarter
SandboxMakebelieve
Kontakt:

Legg innav SandboxMakebelieve » fre 06 mai, 2011

Aha! Selvfølgelig, jeg er veldig dårlig på å variere poses og uttrykk. Det skal jeg begynne med.

Digger uttrykket "tveegget sverd" haha.

Takk for comment!

Gå tilbake til «Dagens skisse»