18-4-2011

Her kan du poste hva du vil av skisser, samma hvordan kvaliteten og utførelsen er. Jo flere skisser jo bedre.

Moderatorer: EinarM, Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
LuvMachine
Kontakt:

18-4-2011

Legg innav LuvMachine » man 18 apr, 2011

På tide med en ny drawing upload.

Denne gangen på papir. Going back to teh old school roots!

Bilde
"There are very few personal problems that cannot be solved by a suitable application of high explosives."
http://failfactory.weebly.com/index.html

Brukeravatar

Guilemo
Sted: Viborg, Denmark
Kontakt:

Legg innav Guilemo » man 18 apr, 2011

Utrolig fine tegninger du har her. Designet på karakterene er artig og interessant. Jeg skal si at jeg virkelig liker streken din. Den er kontrollert og presis. Flott arbeid!
- Henning Sanden

Portfolio

Art-blog

henning.sanden[at]gmail.com

Brukeravatar

v@la
Sted: Porsgrunn
Kontakt:

Legg innav v@la » man 18 apr, 2011

Konge! Digget versjonen øverst til høyre!! Som Guilemo sier, flott arbeid! :)
3D Designer / Animatør
www.mediateam.no
www.3dvala.com

Brukeravatar

SandboxMakebelieve
Kontakt:

Legg innav SandboxMakebelieve » tor 28 apr, 2011

oi disse var deilige! Veldig fin balanse mellom detaljer og "clean-ness". Er det bare frihånd sketches eller er det refererte bilder med mye tid bak?

Brukeravatar

Athidi
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav Athidi » tor 28 apr, 2011

fantastisk, fikk en hard on her..
nydelig creature design ass :)
Dette liker jeg.. Viss jeg kunne skulpta noen ting du mekker, hadde det vært awesome :)
The right man in the wrong place can make all the difference in the world Mr.Freeman.

So, wake up, Mr. Freeman. Wake up and smell the ashes.

Brukeravatar

Trådstarter
LuvMachine
Kontakt:

Legg innav LuvMachine » fre 29 apr, 2011

Takker så meget for alle fine kommentarer, det gjør godt i Luv sitt lille hjerterom ^^

Guilemo; Streken har blitt jobbet med de siste 20 åra, så er på tide den begynner ta form hehe.

SandboxMakebelieve; Takker, er all freehand, ingen refererte bilder denne gangen. Eneste er en Gnomon dvd jeg så her for en stund siden, der mannen som tegna hadde en lignende stil. På bonus-filmen der var det en del nasty "hellish" bilder som inspirerte stort.
http://www.thegnomonworkshop.com/news/2 ... e-barlowe/

Athidi; Hahah, good to hear ^^
Bare og sculpte i vei det, ingen innvendelser mot at du bruker doodlesa mine som ref. Du er jo sånn "passe" skilled, så hadde vært artig se hva du får til :D

Har forresten en monster-jævel til som kommer snart, men den blei, *kremt*, hakket mer detailed enn først tenkt, så har tatt litt tid få gjort ferdig.
"There are very few personal problems that cannot be solved by a suitable application of high explosives."

Brukeravatar

SandboxMakebelieve
Kontakt:

Legg innav SandboxMakebelieve » ons 04 mai, 2011

Fresh! Jeg er så heldig å ha fått sponset et 1 year subscription på Gnomon - av faren til Forumsoldier, lol. Må sjekke den der.

Gleder meg til å se mer!

Brukeravatar

Andrews

Legg innav Andrews » ons 04 mai, 2011

Et sammarbeid mellom Athidi og Luvmachine? I smell gold.
Sist redigert av Andrews den ons 04 mai, 2011, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar

Athidi
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav Athidi » ons 04 mai, 2011

ja det hadde vært noe ;)
The right man in the wrong place can make all the difference in the world Mr.Freeman.

So, wake up, Mr. Freeman. Wake up and smell the ashes.

Brukeravatar

Trådstarter
LuvMachine
Kontakt:

Legg innav LuvMachine » fre 06 mai, 2011

Tok litt tid og få gjort, og er ikke helt ferdig, men har ikke ork eller tid til og investere i den no mer, på papir :P

Får se hva det blir til mtp photoshoopin.

Bilde

Ikke alt som er like bra, men overall så liker jeg den, og dette har minnet meg på hvor mye jeg digger pencil-looken, og hvor mye lettere jeg tegner med blyanter og viskelær, enn med digitalt medium ^^

For de som måtte lure på fremgangsmåte, så er det basedrawing med lyseblå Colerase blyant, før det jobbes på med good'ol 2B, for og markere de linjene som jeg vil beholde, og deretter fine-lines med min fine gule 0.3 trykkblyant. For og få litt av den comicbook feelen som jeg elsker, har jeg prøvd og vektlegge en del på lineweights og disse shadingstripene (hatching...?) som virkelig får ting til og poppe når de blir lagt riktig, noe jeg ikke har fått helt til overallt XD
Mye random dotting med pennen, gjør også sitt for detaljnivået.

Sandbox: Nice, må utnytte det for alt det er verdt, Gnomon er gull! ^^

Andrews, Athidi: Hehehe, jepp potensiale der :D Send meg gjerne en PM med no tanker om hva du er ute etter, så kan vi sikkert fått lagd no sweet sammen vettu!

Gå tilbake til «Dagens skisse»