Sketches update

Her kan du poste hva du vil av skisser, samma hvordan kvaliteten og utførelsen er. Jo flere skisser jo bedre.

Moderatorer: EinarM, Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
SandboxMakebelieve
Kontakt:

Sketches update

Legg innav SandboxMakebelieve » tir 15 nov, 2011

Hey. Utrolig lenge siden jeg har postet tegninger og greier.

Her er bare en liten samling av sketches jeg har gjort i det siste.. Det er ikke veldig mye her, men det er på en måte de der jeg har prøvd hardest.. på en måte.. Og tenkte at det ville være gunstigst å vise i forhold til å få tips og råd og veiledning, på en måte.

Alt dette er tegnet fra referanse da, vel og merke. Har aldri giddet å tegne etter referanse, ville bare "klare det selv" rett ut av døra, dum som jeg var. Nå forstår jeg selvfølgelig mye mer av verdien i å tegne etter noe, for å bygge opp forståelse og biblioteker av former osv. osv.

I forhold til kritikk så er det jo usannsynlig mye man kan ta tak i, om man bare vil, men prøv å filtrere litt etter hva dere tror vil være mest til hjelp, utifra der jeg er nå.. Om det gir mening? Det er mye man kan si om strek og linjevekt, og sånt.. Men alt til sin tid.. Hva vil du / dere si burde være hovedfokus herfra... Om det går an å si noe sånt i det hele tatt?

PS: Linjene og shadingen blei veldig "saturated" pga at scanneren ikke catcha alt så bra, så jeg brukte "brightness" slideren i "Brightness/contrast" adjusmenten til Photoshop for å få frem alt.. Har noen en bedre måte å gjøre dette på?

Bilde

Uploaded with ImageShack.us

Gå tilbake til «Dagens skisse»