UDK - Helper Joints og "SDK"

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
Saihtam
Innlegg: 375
Registrert: fre 17 apr, 2009
Sted: Sunde, Kvinnherad, Hordaland, Norway

UDK - Helper Joints og "SDK"

Legg innav Saihtam » lør 01 sep, 2012

Hei folkens.

Eg har akkurat blitt med på eit UDK-spel som animatør/rigger, men har veeeldig lite erfaring med UDK før dette. Eg har forstått meg på skjelettet og fått dette og animasjon importert inn. Men så er det dette med AnimTrees osv.

Akkurat no så undersøker eg korleis eg kan få deformert meshen betre, og er på jakt etter ein set-driven-key funksjon i UDK med tanke på skrittet og skuldre. Twist-bones har eg funne ut av. Eg har funne fram til ein node som heiter SkelControlSingleBone-noden som lar meg sette translate og rotate. Det eg er på jakt etter er då å kople blenden på den noden kopla opp mot rotasjonen til ein joint. Døme: RotateX=0 - Blend = 0 | RotateX=120 - Blend = 1

Er det nokon som har erfaringar med corrective work in-game? Eg vil tippe at joints vil vera betre med tanke på performance enn blendshapes. Og at det vert enklare å sette opp på andre karakterar.

Alle tankar, tips, triks osv tas imot med stor takk :)
Mvh
Saihtam


pampers
Innlegg: 140
Registrert: fre 27 mar, 2009

Legg innav pampers » lør 01 sep, 2012

Vet ikke om du har sett disse: http://forums.epicgames.com/threads/739 ... al-9-added! men de er ganske informative. Hvis du mener meshen ikke deformer skikkelig ville jeg heller ha jobbet mer med vektingen i 3d-appen du bruker istedenfor å knote i animTreet, men kan hende jeg misforstår?

Brukeravatar

Trådstarter
Saihtam
Innlegg: 375
Registrert: fre 17 apr, 2009
Sted: Sunde, Kvinnherad, Hordaland, Norway

Legg innav Saihtam » lør 01 sep, 2012

Takkar for svar :)

Dei der har eg sett gjennom ja, veldig nyttige indeed. Du kommer bare så langt med eit vanleg skjelett og skinning. Ein ender opp med mesh som kollapser som oftast. Og for å fikse på dette så kan ein jo gjere mykje rart i Maya, ekstra joints, blendshapes, muskelsystem osv. Etter det eg har sett er det vanlegast med joints for å hjelpe på deformering.

Nokon døme:
Uncharted 2 pipeline, side 13:
http://www.gdcvault.com/play/1012552/Un ... ipeline-An

Modular Rigging in Battlefield 3, side 6:
http://www.gdcvault.com/play/1015346/Mo ... attlefield
Mvh

Saihtam


Gå tilbake til «Diskusjoner og spørsmål»

Hvem er online

Brukere i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron