REGLER FOR WEEKLY SCULPTS!

Bli med på sculpting!

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
Athidi
Sted: Oslo
Kontakt:

REGLER FOR WEEKLY SCULPTS!

Legg innav Athidi » fre 06 feb, 2009

REGLER:

Basemesh må lages selv eller finne en på nettet. (burde ikke være detaljert anatomisk! helt simpel.)

Du kan også bruke zspheres viss du ønsker.

Du kan bruke en gammel basemesh vis du ønsker selvsagt. Eller bruke en basemesh du lagde på en av de forrige Weekly sculpts.

Bildene skal være levert inn innen 23:59.

Sculpten trenger ikke å være texturert, men du kan viss du vill.

Følg temaet.

Dette er en compo for øvelse i zbrush/mudbox eventuellt andre sculpturerings programmer.

bruk fantasien og lykke til :)

gjør gjerne også concept viss du ønsker.

Det kan hende Tema dukker opp så seint til tider.

Vennligst hold tråden så REN som mulig, spar tråden for unødvendige kommentarer. Så slipper vi at den blir unødvendig lang. Har dere noe problemer med reglene eller andre ting send meg en pm isteden for å nedspamme tråden.
The right man in the wrong place can make all the difference in the world Mr.Freeman.

So, wake up, Mr. Freeman. Wake up and smell the ashes.

Brukeravatar

Saberril

Legg innav Saberril » tir 24 jul, 2012

kan vi prøve å få igang denne igjen? nå som flere og flere begynner å prøve seg i zbrush og mudbox? trenger jo ikke være noe fancy , men bare sånn folk for holdt på litt hele tia? :)
Freelance 3d Artist

Brukeravatar

Misfortune
Sted: Norge, Kolbotn

Legg innav Misfortune » tir 24 jul, 2012

I would like that. Jeg pleier å vente til slutten av sculptegreiene før jeg begynner på de uansett ;s

Brukeravatar

Trådstarter
Athidi
Kontakt:

Legg innav Athidi » tir 24 jul, 2012

øh... var alt for få som deltok.. derfor vi bestemte oss for å gå over til monthly sculpt :P hah!

dette er ironisk, er så få som deltar i den vi har nå.. så viss ikke det antallet går opp, så ser jeg ikke noe vits å begynne weekly igjen, viss ikke det er ekstremt stort press fra veldig mange individer :P

antall innleveringer burde møte hvor mye interesse som blir vist for disse compoene.
The right man in the wrong place can make all the difference in the world Mr.Freeman.

So, wake up, Mr. Freeman. Wake up and smell the ashes.

Gå tilbake til «Weekly Sculpt»