David's skisser / tegninger

Vis egne arbeider! Tegning, Grafisk design, illustrasjon, web design, Game Art og Concept Art.

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
Crockett
Sted: Søgne
Kontakt:

David's skisser / tegninger

Legg innav Crockett » tor 25 nov, 2010

Har tegnet temmelig mye tidligere, men har hatt en periode der inspirasjon og/ motivasjon har vært litt langt nede. Den begynner imidlertid å ta seg opp igjen, men jeg trenger konstruktiv kritikk på det jeg lager. Det hadde vært utrolig bra hvis noen har kommentarer til forbedringer da jeg for alvor tenker på å dra med meg noe av materialet mitt over i Mudbox eller Zbrush relativt snart.

Bilde

Bilde

Brukeravatar

einarmn
Sted: Trondheim
Kontakt:

Legg innav einarmn » tor 25 nov, 2010

Har ingen komentarer til forbedringer annet enn, keep up the good work:) Det trollet var konge.

Brukeravatar

v@la
Sted: Porsgrunn
Kontakt:

Legg innav v@la » fre 26 nov, 2010

Utrolig fin strek du har.. Vanvittig god "norsk" stemning på det trollet ditt. Mangler bare grøtbollen :) Det er bare å poste flere tegninger :D
3D Designer / Animatør
www.mediateam.no
www.3dvala.com

Brukeravatar

Trådstarter
Crockett
Kontakt:

Legg innav Crockett » fre 26 nov, 2010

Tusen takk, det var veldig hyggelige tilbakemeldinger. Sammen med andre typiske "trolleting" burde grøtbollen vært der - helt klart . Det ramler nok inn noe mer utover :)

Forsøker å legge om til en mer digital skisse-, tegne-, sculptingprosess. Spesielt det siste er spennende stoff, jeg driver (på et lavt nivå) og knoter litt med flyten mellom Mudbox og Maya for tida. Håper det er verdt innsatsen ](*,) Tar gjerne i mot råd..

Ser også at dere har publisert masse kult stoff her inne, blir spennende å følge med etter hvert :)

Brukeravatar

Drakon
Sted: Sandnes
Kontakt:

Legg innav Drakon » fre 26 nov, 2010

Gleder meg veldig til å se mer, ikke minst når du prøver deg på zbrush! Etter å se skegget til trollet virker det nesten som du koser deg med detaljer og det er alltid spennende :)
Don't let the fire fade!

Brukeravatar

EinarM
3D/VFX/Concept-artist
3D/VFX/Concept-artist
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav EinarM » lør 27 nov, 2010

nok av detaljer på trollet var det hvertfall :) godt jobba, og skal bli spennende å se mer

Brukeravatar

Trådstarter
Crockett
Kontakt:

Legg innav Crockett » tir 09 aug, 2011

Har et par tegninger på gang, bl.a. "Kona til trollet". Foreløpig legger jeg ut en skisse av Roger Raddis, en 3D-karakter som jeg arbeider litt med for tida ifm. studiet ved Noroff. Det skal riktignok nevnes at jeg i etterkant har gjort visse endringer på referansebildene for å få en figur med mer hensiktsmessig animasjon :)

Bilde

Brukeravatar

Howii
Sted: Oslo

Legg innav Howii » tir 09 aug, 2011

Ikkeno konstruktiv kritikk fra meg heller, annet enn dødsfete detaljer på trollet! :) Likte spesielt godt handa, med detaljene på neglene osv. Hadde vært fett å sett en portrait-render av en sculped versjon av trollet! (utfordring med skjegget tho)
3d generalist - Storm Studios

Brukeravatar

Trådstarter
Crockett
Kontakt:

Legg innav Crockett » ons 10 aug, 2011

Takker for det, Howii. Jeg driver med sculpting-trening i Zbrush for tida, men dette ligger noen hakk høyere enn det jeg kan levere - for øyeblikket i hvert fall :o

Noen har jo imidlertid ekstremt god styring på sine ZSpheres her på forumet, så det er bare å prøve seg hvis noen er fristet. Hvis utfordringen ikke er stor nok, så ramler snart håret til ho trollkjerringa inn her..

Brukeravatar

Trådstarter
Crockett
Kontakt:

Legg innav Crockett » tor 11 aug, 2011

Trollkjerringa :roll: Har forsøkt å gjenskape noe av den samme stilen i forhold til "gubben" ..

Bilde

Brukeravatar

Misfortune
Sted: Norge, Kolbotn

Legg innav Misfortune » lør 10 sep, 2011

Nice. Hvor lang tid brukte du på den siste tror du?

Brukeravatar

Trådstarter
Crockett
Kontakt:

Legg innav Crockett » lør 10 sep, 2011

Thx.

Vel, jeg tror nok det strekker seg mot ca. 30 timer :roll:

Brukeravatar

Trådstarter
Crockett
Kontakt:

Legg innav Crockett » lør 16 jun, 2012

Blitt en stund siden nå, men jeg har fått lekt meg litt i Photoshop i kveld :D
Vedlegg
Udjus.png
(784.58 kiB) Lastet ned 104 ganger

Brukeravatar

Trådstarter
Crockett
Kontakt:

Legg innav Crockett » ons 15 aug, 2012

Noen tegninger til som er mer eller mindre ferdige. Kommer nok til å bearbeide den dragen en stund til før jeg drar den over i Zbrush. Tilbakemeldinger og kritikk mottas med glede, det er bare å fyre løs :)
Vedlegg
TheEvilWizard.png
(537.92 kiB) Lastet ned 55 ganger
Dragon2.png
(492.03 kiB) Lastet ned 55 ganger
Dragon.png
(203.77 kiB) Lastet ned 55 ganger

Gå tilbake til «2D Galleri»