Tegning i photoshop

Vis egne arbeider! Tegning, Grafisk design, illustrasjon, web design, Game Art og Concept Art.

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Trådstarter
lise90daast
Kontakt:

Tegning i photoshop

Legg innav lise90daast » man 09 aug, 2010

Her er et bilde som bestefaren min tok for ca ett år siden. Mamma ønsket at jeg skulle redigere dette for å henge opp på veggen. Så her er da bildet før og etter redigeringen.

Arbeidet er gjort forholdvis rask, men mamma var fornøyd og da er alt bra. hehe
Bilde

Teknikken er veldig enkel, brukt brush og smudge tools for å få dette til. og litt tålmodighet.

Brukeravatar

Drakon
Sted: Sandnes
Kontakt:

Legg innav Drakon » man 09 aug, 2010

Det ble stilig da! Litt langt vekk fra originalen med farger og noen av formene men det er ikke en dum ting :)
Don't let the fire fade!

Trådstarter
lise90daast
Kontakt:

takk^^

Legg innav lise90daast » man 09 aug, 2010

hehe. ja, med mamma som sjef og som elsker lilla ble det slik.

Ble stilig å bruke det som "referanse".

Brukeravatar

NastyMix
Sted: moss

Legg innav NastyMix » man 09 aug, 2010

Å! Jeg hadde en periode for et par-tre år siden da jeg kunn malte roser. Det var med akryl da...

Det mangler en del highlights akkurat på kantene av rosebladene og midten av blomsten ville jeg ha plassert litt mere til høyre, slik at det stemmer mer med retningen rosen peker. For nå peker rosen fra nedre venstre og opp til høyre, mens midten ser rett på oss som vi skulle ha sett på blomsten overfra. ;)
"Det er sannsynlig at noe usannsynlig vil skje."

Trådstarter
lise90daast
Kontakt:

^^

Legg innav lise90daast » tir 10 aug, 2010

Ah. jeg skjønner=D

takk for tipset. Er faktisk veldig artig å tengne/"male" i photoshop. slipper man alt sølet fra malingen.hehe

Skal tenke på det når jeg skal gjøre flere bilder. Alltid kjekt å gode tips for å bli bedre.

Takk igjen=D

Brukeravatar

Guilemo
Sted: Viborg, Denmark
Kontakt:

Legg innav Guilemo » tir 10 aug, 2010

Pent :) Litt usikker på om jeg liker at du bruker smudge tool til å blende med though. Selv foretrekker jeg helt klart å blende sammen fargene ved å bruke en brush med other dynamics satt til pen pressure. Da får du utrolig god kontroll over strøkene dine.

Det hadde og vært veldig stilig om du hadde klart å få ned lyssettingen som er på rosene. Tenker spesielt på at roser er translucent, altså at de absorberer mye av lyset, og ikke bare reflekterer det slik som mye annet.

H
- Henning Sanden

Portfolio

Art-blog

henning.sanden[at]gmail.com

Gå tilbake til «2D Galleri»