Halvferdig eller halvfullført, DET er spørsmålet.

Vis egne arbeider! Tegning, Grafisk design, illustrasjon, web design, Game Art og Concept Art.

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

EinarM
3D/VFX/Concept-artist
3D/VFX/Concept-artist
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav EinarM » søn 21 jun, 2009

kule bilder du har=)

Brukeravatar

Trådstarter
LegallyCrazed
Sted: Drammen

Legg innav LegallyCrazed » tir 23 jun, 2009

RE: SveinKF

Svaret er ikke for langt, langt ifra, jeg setter virkelig pris på det :) jeg beklager bare at jeg svarer så sent.
Det ligger virkelig noe i det du sier, og det gjør meg litt nervøs med tanke på all den disiplinen og motivasjonen det virkelig trenger. Men for meg er det for tidlig å si om jeg har det som trengs eller ikke, siden jeg ikke en gang har begynt, men om 3 måneder finner jeg nok ut av det.
Planen var egentlig å gå første året som webstudent, for å så ta 3d film linjen på skolen og så siste året på Teesside. Men kostnadene til sisteåret i utlandet vil være astronomiske, så kanskje andre året via web ikke er så ille. But then again, så har du det poenget med kontakter, og lærere som kanskje bokstavelig talt drar fram pisken og får deg til å jobbe istedenfor å stirre i taket og utsette og utsette som en del webstudenter har en tendens til å gjøre…
Nei huff, litt forvirret nå. Men jeg setter virkelig pris på svaret ditt, selv om jeg er litt mer usikker nå har du gjort en del mer klart for meg. :D

Brukeravatar

Trådstarter
LegallyCrazed

RE: RuneV

Bridgemans bøker ser flotte ut, jeg liker linjen hans selv om den har en svært geometrisk tendens, litt kantete, jeg har for det meste foretrukket mer organiske linjer, men jeg syns han har en meget god balanse, og de raske skissene er nydelige. Nei huff nå snakker jeg om alt og ingen ting.

Du har nok et godt poeng med at jeg ikke burde undervurdere tekst delen. Jeg har bare opplevd at det å observere er min måte å lære på, men jeg går sikkert glipp av gode tips ved å se bort fra teksten. Min manglende interesse for teksten kommer sikkert fra av at jeg aldri fant noe poeng i den, altså i skolebøkene, tekst som var obligatorisk å lese, bøker skapt av kunstnere som ikke akkurat var talentløse, men rett på skalaen. XD Skolebøkene var elendige, men jeg tror de er byttet ut nå. Forhåpentligvis er de mye bedre og oppdaterte.

Jeg er mer enn villig til å flytte til utlandet, akkurat nå er jeg grønn av misunnelse for jeg har i flere år ønsket å være en concept artist som deg, og enten jobbe i England, Japan eller kanskje USA

Tusen takk for kommentaren ^_____^

Brukeravatar

Trådstarter
LegallyCrazed

Takk Einar ^____^

Brukeravatar

megaman
Sted: Sandefjord

Legg innav megaman » søn 03 jan, 2010

Du er meget flink så lykke til :-)