[Project] Snapper - Take snaps of websites

Vis egne arbeider! Tegning, Grafisk design, illustrasjon, web design, Game Art og Concept Art.

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
Kelemvor
Sted: Tønsberg
Kontakt:

[Project] Snapper - Take snaps of websites

Legg innav Kelemvor » ons 26 jun, 2013

Hei,

Jeg har en tentens til å starte på nye prosjekter uten å fullføre de, så jeg har bestemt meg
for å gjøre dette prosjektet tilgjengelig for alle slik at jeg har litt press på meg. For nå så er
det en veldig enkel tjeneste, men det er beta og jeg holder fortsatt på med den.

Det jeg håper å gjøre med den er å gjøre det til et prosjekt som er lett å bruke, og
samtidig kraftig nok til at folk vil bruke det. Jeg tar gjerne imot forslag til forbedringer og
si gjerne i fra hvis dere støter på problemer.

Akkurat nå så er det ikke noe domene registrert for tjenesten, men det er viktigere å få
selve tjenesten ferdig først synes jeg.

PS. Det er ikke lagt så mye vekt på designen på siden så derfor ser den veldig "Twitter
Bootstrap" ut.

Snapper
Dokumentasjon

Brukeravatar

Mikademius
Sted: Oslo, Norge
Kontakt:

Legg innav Mikademius » ons 26 jun, 2013

Thank you! Jeg har faktisk hatt behov for dette mange ganger :D
Martin Andersson | COO - The Floor Above AB. | Line Producer - Qvisten Animation www.thekove.com | www.animation-hut.no

Brukeravatar

Trådstarter
Kelemvor
Kontakt:

Legg innav Kelemvor » ons 26 jun, 2013

Så bra. Si ifra hvis det er noen features du savner.

Brukeravatar

Mikademius
Sted: Oslo, Norge
Kontakt:

Legg innav Mikademius » søn 07 jul, 2013

Jeg skulle gjerne hatt mulighet til aa snappe en side som jeg allerede er logget inn paa. Om det er en site som krever innlogging faar jeg kun frontsiden med login. Om dette hadde vaert en standalone app kunne man kanskje definert hvilken browser og tab man vil ha.
Martin Andersson | COO - The Floor Above AB. | Line Producer - Qvisten Animation www.thekove.com | www.animation-hut.no

Brukeravatar

Trådstarter
Kelemvor
Kontakt:

Legg innav Kelemvor » man 08 jul, 2013

Det er en interessant problemstilling. Jeg skal ta en titt på det og se om jeg finner en akseptabel løsning på det uten å måtte lagre passord/brukernavn i plain text.

Gå tilbake til «2D Galleri»