Drop Game

Vis egne arbeider! Tegning, Grafisk design, illustrasjon, web design, Game Art og Concept Art.

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
Kelemvor
Sted: Tønsberg
Kontakt:

Drop Game

Legg innav Kelemvor » søn 08 jan, 2012

Hei

Nok en test fra meg.
Lastet ned et spill til telefonen min (drop7), og begynte å lure på hva som skal til for å lage dette i browseren. Jeg har brukt t dager fra start og har kodet mens jeg har passet ungene. Dette spillet er derfor laget for å få det gjort så fort som mulig og jeg vet om en del bugs, men dette var jo mer et eksperiment i hurtigkoding. :)

Gi gjerne tilbakemeldinger.

Drop Game

Brukeravatar

Stiansch
Kontakt:

Legg innav Stiansch » man 09 jan, 2012

Syns faktisk din versjon så veldig mye penere ut enn det til Android, og alle bevegelse var veldig dynamiske :)

Skjønner at dette bare var eksperimentelt, men jeg skjønte absolutt ikke hvordan man spilte det, etter en liten stund trodde jeg at jeg skjønte logikken i det ift. Help - tabben, men neida. Prøvde utallige andre logikker også, men skjønte fortsatt ikke 100% hvordan jeg skulle plassere brikkene for best score og uten å tape :P

Ser fram til å teste en update, du lager mye interessant her! ;)
Stian M. Schüller | Games Artist

Brukeravatar

Dunkejudas
Sted: Tjøme, Vestfold
Kontakt:

Legg innav Dunkejudas » tir 10 jan, 2012

Har ikke spilt originalspillet, men din versjon var i alle fall kjempefestlig :D Tok riktignok en stund for å forstå hva det gikk ut på, men etter det var det bare moro.
Jeg synes det var behagelige animasjoner og gameplay og. Typisk spill jeg kan bruke alt for mange timer på :P

Gå tilbake til «2D Galleri»