Søker 2D artist til spillprosjekt!

Diskuter teknikker, photoshop, tegnebrett eller andre ting som har med illustrasjoner, grafisk design og webdesign å gjøre.

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
Era
Sted: Oslo
Kontakt:

Søker 2D artist til spillprosjekt!

Legg innav Era » ons 16 sep, 2009

Hei!

Tenkte jeg kunne spørre her om det er noen som eventuelt ville vært interesserte i å være med på et spillprosjekt. Vi er for øyeblikket 2 designere fra NITH, og 1 programmerer fra Mexico. Vi har meldt oss på Imagine Cup 2010, hvor maks størrelse på gruppa er 4. En spot igjen med andre ord.

Din oppgave som 2D artist vil da bli å stå for så og si alt av det grafiske til spillet, som utvikles i XNA. Vi sikter på høy kvalitet på den grafiske siden, som vil bidra stort med å "selge" spillet, og budskapet. Prosjektet vil by på mye nyttig erfaring, og kanskje til og med noe å sette på CV'n. Det er også betydelige belønninger til vinnere av konkurransen vi deltar i, og bare en finaleplass byr bl.a. på muligheter til å legge spillet ut på XboX Live.

Så, er det noen som har lyst å bli med, så send meg gjerne en mail/PM. Send gjerne eksempler på hva du har gjort/kan, eller spør meg om hva du enn måtte lure på! Spør også gjerne her i tråden hvis det er noe dere lurer på :)

*Glemte å nevne at du må være student for å delta i konkurransen, og da også prosjektet.

Gå tilbake til «2D diskusjoner og spørsmål»