midtsommernattsdrøm

Diskuter teknikker, photoshop, tegnebrett eller andre ting som har med illustrasjoner, grafisk design og webdesign å gjøre.

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
Grenabo
Sted: Oslo
Kontakt:

midtsommernattsdrøm

Legg innav Grenabo » tor 13 des, 2007

Hei

Min første post her, håper dette kommer under riktig kategori???
Tenkte jeg skulle poste et bilde som jeg tok under en tur oppe i fjellheimen i Hodalen. Omgivelsene fasinerte meg med sitt røffe landskap, plutselig dukket Shakespeares midtsommernattsdrøm opp. Disse krokete og organske bjørketrærne nesten danset mot med, fra meg og med meg.
Håper dere liker det , det hadde vært flott med innspill
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Sist redigert av Grenabo den tor 13 des, 2007, redigert 2 ganger totalt.

Brukeravatar

Fekke
Sted: Sandefjord

Legg innav Fekke » tor 13 des, 2007

Ser ikke noe bilde jeg.. :?

Brukeravatar

D.T

Legg innav D.T » fre 14 des, 2007

Bildet er der...

Veldig bra :)

InKraBid
Sted: Stavanger
Kontakt:

Legg innav InKraBid » fre 14 des, 2007

Det er et veldig fint, stemningsfullt bilde så vidt jeg kan se mht farger og ksygger, men jeg har store problemer med å se HVA det skal forestille. Litt mer bakgrunn \ forgrunn kontrast, eller andre måter å gjøre motivet klarere tror jeg du bare kan vinne på.
" ..now, to unleash screaming temporal doom.."

Brukeravatar

Trådstarter
Grenabo
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav Grenabo » fre 21 des, 2007

Takker for svar, hyggelig med feedback

Ja, jeg kan se det er ble litt for mørkt, dessverre, skal prøve å få rette opp det. Hva det skal fremstå/formidle var tanken mere litt sånn opp til "seeren" å bedømme, Meningen var att seeren selv vil se, studere, trekke egnet konklusjoner, hva formene fremstår. Er det dansene trær, slåss de … osv . Håper det var en forstålig forklaring. Jeg synes man kan utfordre seeren til å komme med meninger og refleksjoneer ikke alltid ,"forklare" ihjel, slik ofte ting blir i consept "ting". Tross alt, har seeren også sine meninger, refleksjoner og standpunkt, og de trenger å bli utfordret...

Gå tilbake til «2D diskusjoner og spørsmål»