Old man and his castle

Diskuter teknikker, photoshop, tegnebrett eller andre ting som har med illustrasjoner, grafisk design og webdesign å gjøre.

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

teknomage

Legg innav teknomage » søn 09 des, 2007

Som andre sier, det ser bra ut dette. En ting som ser feil ut for meg er fossen akkurat i det den kommer ut av hullet på toppen. Virker litt for lys kanskje.

Brukeravatar

Tormem
Sted: Olso
Kontakt:

Legg innav Tormem » søn 09 des, 2007

Rått bilde! Er enig med de andre i at det er litt mismatch mellom gresset på toppen i forhold til resten av delene, men samtidig synes jeg det er av de interessante punktene når jeg ser på den for første gang. Det kunne faktisk blitt kult og fantasy-aktig å blande modeller av ting man aner er små i virkeligheten med ting som ikke kan være små, som trær (litt samme brytningen som bansai-trær?)

Trådstarter
Tom

Legg innav Tom » man 10 des, 2007

Her er enda en oppdatert versjon og igjen takk for feedbacken :)
Jeg er enig i at gresset på toppen er noe off i forhold til størrelsen, men i miniputt-land der går all ting ann... ;)
Ting som er gjort i denne omgang: Fossen er fixet på, ansiktet kommer mer frem og i øret er det flyttet inn en liten landsby :) Fargene er justert litt.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

pgrundet
Sted: Kristiansand

Legg innav pgrundet » man 10 des, 2007

Utrolig stilig :D
Grasset ser veldig stort ut, men som du sier, i lilleputtland kan alt gå ann :P

Likte også landsbyen du har satt inn i øret!

Brukeravatar

l_o_s_b
Sted: Bergen

Legg innav l_o_s_b » man 10 des, 2007

Om grasset er stort eller lite er heilt opp til deg.

Synest ansiktet kom mykje bedre fram no, men synest dei nye husa trenger litt tweaking. Det virker litt lyser, og oransje fargen virker litt sterk.

Gå tilbake til «2D diskusjoner og spørsmål»