Logoinspirasjon - Magic Wash

Diskuter teknikker, photoshop, tegnebrett eller andre ting som har med illustrasjoner, grafisk design og webdesign å gjøre.

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Trådstarter
Fanzypantz
Sted: Trondheim

Logoinspirasjon - Magic Wash

Legg innav Fanzypantz » ons 04 jan, 2012

Min UB-gruppe trenger ny logo til bedriften vår. Men vi er helt tomme for ideer til logo. Bedriften heter "Magic Wash" og vi selger noen vaskelapper man legger inn sammen med klærne sånn at man ikke trenger å sortere klærne, det hjelper godt på flekker også.

Noen som har noen ideer som de kan dele eller faktisk vise eksempler på? Det hadde vert toppers ^^ Vi skal selvfølgelig lage den selv, men innspill hadde vert greit :)

Takk på forhånd
Kom arbeidslyst og treng deg på. Her skal du motstand finne. - Flåklypa

Andreas Halvorsen Tollånes - https://andreastollanes.wordpress.com/

Brukeravatar

fantapeople
Kontakt:

Legg innav fantapeople » fre 06 jan, 2012

Dette er mitt bidrag:
Bilde

Trådstarter
Fanzypantz
Sted: Trondheim

Legg innav Fanzypantz » tor 12 jan, 2012

Bilde
Bilde

Her er de to første logoforslaga vi lagde. Ja den nederste har direkte kopi fra The Photoshop secrets >_< men vi kommer ikke til å bruke noen av dem. Vi skal prøve å lage noe som viser til produktet vårt.

Den så awesome ut fantapeople! Veldig stilren og enkel, tenkte jeg skulle prøve å lage en enkel, siden vi driver med ting for å vaske med. Vi skal også selge noe sånt at det er mulig å farge klærne i vaskemaskinen i forskjellige farger. Jeg har enda ikke fått sett embalasjen og selve produktet som er ganskje kjipt :\
Kom arbeidslyst og treng deg på. Her skal du motstand finne. - Flåklypa

Andreas Halvorsen Tollånes - https://andreastollanes.wordpress.com/

Gå tilbake til «2D diskusjoner og spørsmål»