Vray-displacement

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
johnhm
Innlegg: 746
Registrert: søn 14 jan, 2007
Sted: Haddal, Kråkeslottet

Vray-displacement

Legg innav johnhm » ons 24 mar, 2010

Hei!

Holder på å texturere en editable mesh. Den består av mange forskjellige texturkoordinater, og de vil jeg beholde. Rotert 180 grader, forskjellige deler av texturen er representert på de forskjellige elementene i geometrien.

Er det da muleg å legge på et displacement-map som ikke følger desse texture-koordinatene? En displacement som virker globalt/likt på alle de forskjellige delene på meshen? Om eg tek uvw-map blir berre textur-koordinatane øydelagde.

Hjelp?:-)
-JohnMork-

Gå tilbake til «Teksturering»

Hvem er online

Brukere i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron